ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

ראש הישיבה אוים: שלם 100,000 או שילדיך ירצחו

תלמיד ישיבה נעצר בחשד שאיים כי ירצח את בניו של הרב יצחק בצרי באם לא יקבל 100,000 ש"ח • הרב בצרי ל'בחדרי חרדים': "אויימתי שאחד מבני יחטף"

ראש הישיבה, הרב יצחק בצרי. צילום: יעקב כהן
ראש הישיבה, הרב יצחק בצרי. צילום: יעקב כהן

הותר לפרסום כי תלמיד ישיבה בן 21 מירושלים נעצר על ידי חוקרי מרחב ציון בחשד שאיים להרוג את ילדיו של הרב יצחק בצרי, המכהן כראש ישיבה בשכונת מקור ברוך בירושלים, באם לא יקבל סכום של 100,000 ש"ח.

הרב יצחק בצרי סיפר ל'בחדרי חרדים כי בתחילת שבוע שעבר קיבל מסרונים בהם נדרש להכין סכום של מאה אלף ש"ח, ולהניחם במקום שיסוכם מראש. במסרונים אויימתי כי באם לא אפעל לפי ההוראות, אחד מבני יחטף, ובסופו של דבר ירצחו אותו.

ראש הישיבה, פנה למשטרה עם המסרונים והגיש תלונה.

המשטרה פתחה בחקירה, שם עלה כי המסרונים התקבלו בעילום שם משלושה מכשירי טלפון השייכים לתלמידי הישיבה, אך לא מהמכשיר של החשוד עצמו, זאת בכדי להסיר מעצמו חשד. המשטרה פתחה בחקירה אינטנסיבית שבסופה נעצר החשוד בן 21 שהודה במעשה.

החשוד טוען להגנתו כי סחט את הרב בשל חוב שהנהלת הישיבה חייבת לו. "עבדתי במהלך הקיץ בישיבה, ולא קיבלתי שכר. הישיבה התכחשה לחוב ולא נותרה לי ברירה", סיפר לחוקרים.

החשוד הובא בשעה 13:30 להארכת מעצרו בבימ"ש השלום והמשטרה תבקש לעצרו עד תום ההליכים.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "חוקרי מרחב ציון עצרו לחקירה בימים האחרונים תלמיד ישיבה כבן 21 הלומד בישיבה של רב ידוע בשכונת הבוכרים שעפ"י החשד איים באמצעות הודעות סמס להרוג את ילדיו של הרב אם לא ישולם לו סכום של 100000 ₪

"את ההודעות האלה העביר החשוד גם למכשיר הנייד שלו ול3 תלמידי ישיבה נוספים כדי להסיר מעצמו חשד.

"בעקבות תלונה שהתקבלה מהרב נפתחה חקירה אנטנסיבית שבסופה נעצר החשוד במעשה הוא יובא לבימ"ש השלום להארכת מעצרו והמשטרה תבקש לעצרו עד תום ההליכים בחקירתו סיפר כי ניסה לסחוט את הרב בשל חוב שחייבת לו הנהלת הישיבה לטענתו עבור עבודתו במהלך הקיץ בישיבה".
בצרי סחיטה איומים חטיפה רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}