י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

התכוונתי שתעדכן אותי שאתה עובד על זה....

הנחל המאולתר שנוצר בין שכונת חפציבה לקרית ספר כמעט וגבה הבוקר קרבנות בנפש • ילדה בת 7 שנסחפה לנחל נמצאה אחרי שעה ארוכה על ידי כוחות חילוץ גדולים • התפללו: יעל בת אלישבע

נחל חפציבה. צילום: יצחק לב-ארי
נחל חפציבה. צילום: יצחק לב-ארי

הבוקר סמוך לשעה 10:30 התקבל דיווח על ילדה שנסחפה לנחל במודיעין עילית.

מדובר בילדה כבת 7 שנסחפה לתוך נחל חפציבה ברחוב חזון איש, כנראה לאחר שנשמטה מידי אביה. בעקבות כך הוקפצו למקום כוחות משטרה והצלה רבים.

במשך כשעה פעלו הכוחות לאיתור הילדה. בכוחות השתתפו: כיתת כוננות של העיר, יחידת הגיפאים של זק"א, כוחות מד"א, איחוד הצלה וכיבוי, כאשר כוחות רבים נוספים מוזעקים למקום וחפ"ק זמני הוקם במקום.

לאחר כשעה מורטת עצבים, אותרה הילדה במרחק של מאות מטרים מהמקום בו נעלמה. הילדה נמשתה מהמים כשהיא ללא דופק וללא נשימה.

מתנדב זק"א יהודה הרציג שביצע סריקות עם רכב הג'יפ שלו איתר את הילדה כשהיא בתוך המים, חילץ אותה לרכבו, לאחר מכן מסוק משטרתי חילץ אותה מערוץ הנחל לכיוון נקודת הביטחון, שם המתינו כוחות איחוד הצלה ומד"א אשר מבצעים פעולות החייאה מלאות בילדה.

יהודה דיווח בשמחה בגל הקשר: "מצאתי את הילדה, אני מתחיל בפעולות החייאה, תדאגו לכוון את המסוק המשטרתי למקום בו אני נמצא", המסוק שהגיע לקח עמו את הילדה תוך ביצוע פעולות החייאה.

הרציג שנמצא עם בני משפחת הילדה ביקש בשם המשפחה להתפלל לרפואת הילדה יעל בת אלישבע.

חיים שפירא תושב מודיעין עילית סיפר ל'בחדרי חרדים' כי מדובר באברך תושב שכונת חפציבה, שיצא לצלם את משפחתו בנוף הזורם מאחורי שכונת חפציבה.
מודיעין עילית נחל חפציבה איחוד הצלה זקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}