כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

מרכנתיל יחלק 80 מיליון שקל דיבידנד

עם פרסום הדו"ח השנתי ל-2011 של מרכנתיל דיסקונט, ובעקבות נתונים חיוביים ורווח נקי של 162 מיליון שקל, החליט הבנק לחלק 80 מיליון שקל דיבידנד

יש סיבה לחייך. מרכנתיל
יש סיבה לחייך. מרכנתיל

בנק מרכנתיל דיסקונט הנפיק היום (ב) את הדו"ח השנתי ל-2011, הבנק רשם גידול של 14.9% ברווח הנקי והוא הסתכם ב-162 מיליון שקל, המהווים תשואה על ההון בשיעור של 9.6%, זאת לעומת 8.1% אשתקד.

המאזן הכולל עם סיום 2011 הסתכם ב-25 מיליארד שקל, עליה בשיעור של 10.9% מאז שנה שעברה. האשראי לציבור הסתכם ב-15.7 מיליארד ש"קל, עליה בשיעור של כ-4.2%. פקדונות הציבור הסתכמו ב-21 מיליארד שקל, עליה בשיעור של כ-12.0%.

ההון העצמי ליום עם סיום 2011 הסתכם בכ-1.8 מיליארד שקל, ירידה בשיעור של 2.4% לעומת סיום 2010.

יו"ר מרכנתיל, ד"ר יוסי בכר: "הדו"חות הכספיים של בנק מרכנתיל משקפים שיפור בתוצאות הכספיות בצד שמירה על איתנות פיננסית. בימים אלה הבנק פועל למימוש יעדו האסטרטגי בקבוצת דיסקונט - התמקדות בפעילות המסחרית והקמעונאית. פעולות אלה ישפרו את כוח התחרות של הבנק ואת מיצובו בקרב מגזרי היעד.

"האיתנות ההונית, כמו גם התשתיות הפיזיות והאנושיות של הבנק והחתירה לייעול התנהלותו, מהווים נקודת פתיחה טובה עבור הבנק בהתמודדות עם האתגרים העומדים בפני המערכת הבנקאית".

מנכ"ל הבנק, מר יעקב טננבאום מסר: "השיפור בתוצאות הכספיות של הבנק משקף את המשך התפתחותו העסקית של הבנק, תוך שיפור עקבי באיכות תיק האשראי שלו.

"בעקבות העלייה המסתמנת ברמת אי הוודאות הכלכלית במשק, הבנק מתעתד להוציא לפועל במהלך שנת 2012 מהלכי התייעלות, תוך התמקדות בפעילות הליבה הקמעונאית והמסחרית שלו".

בעקבות פרסום הדו"ח, החליטה האסיפה הכללית של הבנק אמש על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בסך של 80 מיליון ש"ח.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}