כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

אימה באשדוד • חילונית השליכה אבן על הילד החרדי

צעירה חילונית השליכה אבן לעבר ילד חרדי בן 11 • עובר אורח שניסה להתערב - נענה: "אם יש לך הוכחות - אני אפוצץ לך את הראש" • ההורים טרם הגישו תלונה

ילד בוכה. צילום אילוסטרציה
ילד בוכה. צילום אילוסטרציה

ילד בן 11, תושב העיר אשדוד, ממשפחה המשתייכת לחסידות בעלזא, הותקף בתחילת השבוע על ידי צעירה חילונית בשעה ששיחק מתחת לביתו.

הצעירה הלכה אתמול (א') אחר-הצהריים בשדרות הפלמ"ח בעיר, כשבידה שני בקבוקי זכוכית ריקים. כאשר עברה ליד הילד השליכה אבן גדולה לכיוונו. באורח נס הילד זז מקומו ובכך נמנע אסון גדול.

עוברי-אורח שניסו להתערב בנעשה, קיבלו מהצעירה איומים על חייהם.

י.ר. תושב חרדי שהיה עד למקרה, משחזר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את אשר אירע: "אילו הילד לא היה זז מעט, האבן הייתה פוגעת בו. זה היה מזעזע ומתסכל לראות את המקרה. בהתחלה פחדתי להתקרב לבחורה בגלל הבקבוקים שהחזיקה בידה, אך לאחר מכן נגשתי אליה ושאלתי אותה בעדינות מדוע היא זורקת אבן לעבר ילד בן 11?

"היא ענתה לי: אם יש לך הוכחות נגדי ותלך איתן למשטרה אני אפוצץ לך את הראש. התשובה שקיבלתי גרמה לי להבין שהמקרה אירע על רקע שנאה לחרדים. הזהרתי אותה שאני אתקשר למשטרה והיא זרקה את הבקבוקים לתוך מכולת למחזור נייר. ניסיתי לצלם אותה אך היא ברחה מהמקום".

י.ר. ניגש למסור תלונה במשטרה, אך שם נאמר לו כי רק הוריו של הילד יוכלו לעשות זאת.

מתנדב חרדי במשטרת אשדוד סיפר בשיחה עם כתב 'בחדרי חרדים', כי על פי הפרטים שיש בידיו הצעירה מוכרת למשטרה ממעשי אלימות אחרים: "אם הוריו של הילד לא יפתחו נגדה תלונה במשטרה, לא יוכלו לטפל במקרה".

המתנדב אף מזכיר כי לאחרונה אירעו מקרי אלימות שונים בעיר שנמצאים כעת בטיפולה של המשטרה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}