כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

בעקבות עליית הדלק לשיא: מפילים את השלטר

יוזמי מחאת הדלק מארגנים אירוע מחאה המוני: הפעלה מקסימלית של מכשירי חשמל ביום חמישי הקרוב, במטרה להפיל את החשמל בישראל • מסתייגים רבים מהמהלך בחשש שיפגע בחלשים

ינסו להפיל את החשמל. צילום: פלאש 90
ינסו להפיל את החשמל. צילום: פלאש 90

בעקבות העליות החוזרות ונשנות במחירו של הדלק, הנע בכיוון חד-סיטרי כלפי מעלה, נפתחה לפני כשנה (בעידן המחאות החברתיות) קבוצה בפייסבוק תחת השם 'לעצור את עליית מחירי הדלק'. הקבוצה גרפה הצלחה משמעותית וכיום חברים בה 16,300 חברים.

היום (ג) החליטו בקבוצה לקחת את המחאה צעד קדימה ופתחו דף הקורא למהלך משמעותי שישפיע - כך הם מקווים - על מקבלי ההחלטות.

תחת הכותרת: 'אתם מקפיצים את המחירים, אנחנו מקפיצים את הפקק', קוראים המארגנים למהלך שיוביל להפלת רשת החשמל בארץ ביום חמישי הקרוב בערב.

"הממשלה הבינה שאזרחי ישראל זקוקים לדלק ממש כמו שהם זקוקים לחמצן, ועל כן היא סוחטת את כיסינו עד תום. הגיע הזמן שנבהיר לממשלה ולעומד בראשה, שלא נסבול יותר את הפגיעה המתמשכת שהיא מרשה לעצמה לגרום לכיס שלנו. אנו קוראים לכם להצטרף אלינו ולהפעיל ביום חמישי הקרוב בשמונה בערב את כל מכשירי החשמל הביתיים למשך שמונה דקות במטרה להפיל את רשת החשמל הארצית. הממשלה מקפיצה לנו את המחירים אנחנו נקפיץ לה את הפקק!" כותבים המארגנים.

קרוב ל-800 איש כבר הצטרפו ליוזמה, שצוברת תאוצה מרגע לרגע, אך מאידך יש הטוענים כי מדובר ברעיון מסוכן, מכיוון שאנשים עשויים להיפגע, ובפרט לאור התחזיות לקור משמעותי בסוף השבוע, יכולים קשישים וילדים רבים לסבול מקור ללא אפשרות לחימום.

קישורים:
לינק לדף המחאה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}