פמפרס סירבה להציע הנחה - רמי לוי הוריד החיתולים מהמדפים
לוי: עם המחיר שפרוקטר אנד גמבל רצו למכור לי, הייתי צריך למכור אריזת חיתולים בלמעלה מ-45 שקל
- ד' אדר התשע"ב
- 3 תגובות
חיתולי פמפרס
חיתולי פמפרס של פרוקטר אנד גמבל הורדו ממדפי רשת שיווק השקמה של רמי לוי בעקבות התנגדות החברה להוזלתם. לוי ציין, עם זאת, כי ימשיך לשווק את יתר מוצרי פרוקטר אנד גמבל כרגיל.
לוי אמר ל-TheMarker: "פמפרס לא נתנו לי למכור במחיר זול. עם המחיר שהם רצו למכור לי, הייתי צריך למכור אריזת חיתולים במלמעלה מ-45 שקל ואפילו מעל 50 שקל. האגיס לפחות עושים לפעמים מבצעים, כמו עכשיו של 39.90 שקל לחברי מועדון, אבל פרוקטר אנד גמבל רצו להיות קשוחים ולא לעשות מבצעים - אז תודה רבה, אבל לא תודה".
לוי סבור כי בסופו של דבר פרוקטר אנד גמבל הם אלה שיצטרכו להתקפל: "הם לא נמצאים על המדף כבר למעלה משבוע וללקוחות זה לא הפריע. בא לקוח אחד ושאל מה קרה, אז הוא הלך וקנה האגיס במחיר נמוך יותר. אני מאמין שבסוף הם יורידו לו את המחיר".
לוי מספר כי חיתולי פמפרס מהווים כ-30% ממכירות החיתולים ברשת ואת המכירות, כמו את המכירות בכלל הקטגוריה, מוביל האגיס של חוגלה קימברלי עם נתח שוק של 45% והיתר בייביסיטר, טיטולים (חוגלה קימברלי) ועוד.
קטגוריית החיתולים היא קטגוריית "לוס לידר" - מוצרים שהרשתות מוכרות גם במחירי הפסד כדי למשוך לקוחות לחנות במטרה שייקנו מוצרים אחרים. "אני גם ככה לא מרויח כסף על חיתולים ולפעמים מפסיד כסף, אז למה שאני אמכור יקר לצרכן?", אמר לוי.
לוי מספר שפמפרס הוא לא המוצר היחיד שהוריד מהמדפים כי לא יכל למכור אותו במחיר אטרקטיבי ללקוחותיו: "כל השבוע שעבר לא מכרתי בטטות כי זה היה נורא יקר. ככה חברות ילמדו - לא יהיה ביקוש אז הם יורידו מחירים".
מפרוקטר אנד גמבל נמסר: "החברה אינה נוהגת לדון בתקשורת על מהלכי משא ומתן מסחריים על רשתות השיווק".
לוי אמר ל-TheMarker: "פמפרס לא נתנו לי למכור במחיר זול. עם המחיר שהם רצו למכור לי, הייתי צריך למכור אריזת חיתולים במלמעלה מ-45 שקל ואפילו מעל 50 שקל. האגיס לפחות עושים לפעמים מבצעים, כמו עכשיו של 39.90 שקל לחברי מועדון, אבל פרוקטר אנד גמבל רצו להיות קשוחים ולא לעשות מבצעים - אז תודה רבה, אבל לא תודה".
לוי סבור כי בסופו של דבר פרוקטר אנד גמבל הם אלה שיצטרכו להתקפל: "הם לא נמצאים על המדף כבר למעלה משבוע וללקוחות זה לא הפריע. בא לקוח אחד ושאל מה קרה, אז הוא הלך וקנה האגיס במחיר נמוך יותר. אני מאמין שבסוף הם יורידו לו את המחיר".
לוי מספר כי חיתולי פמפרס מהווים כ-30% ממכירות החיתולים ברשת ואת המכירות, כמו את המכירות בכלל הקטגוריה, מוביל האגיס של חוגלה קימברלי עם נתח שוק של 45% והיתר בייביסיטר, טיטולים (חוגלה קימברלי) ועוד.
קטגוריית החיתולים היא קטגוריית "לוס לידר" - מוצרים שהרשתות מוכרות גם במחירי הפסד כדי למשוך לקוחות לחנות במטרה שייקנו מוצרים אחרים. "אני גם ככה לא מרויח כסף על חיתולים ולפעמים מפסיד כסף, אז למה שאני אמכור יקר לצרכן?", אמר לוי.
לוי מספר שפמפרס הוא לא המוצר היחיד שהוריד מהמדפים כי לא יכל למכור אותו במחיר אטרקטיבי ללקוחותיו: "כל השבוע שעבר לא מכרתי בטטות כי זה היה נורא יקר. ככה חברות ילמדו - לא יהיה ביקוש אז הם יורידו מחירים".
מפרוקטר אנד גמבל נמסר: "החברה אינה נוהגת לדון בתקשורת על מהלכי משא ומתן מסחריים על רשתות השיווק".
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות