כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

חוואווה מציגה סמארטפון עם 4 ליבות

היצרנית הסינית הכריזה בברצלונה על סדרת מכשירים חדשה, Ascend D, אשר מכשיר הדגל שלה מצוייד במעבד 4 ליבות תוצרת בית וביצועים חסרי תקדים

  • ד' אדר התשע"ב
איך אומרים בסינית "אייפון, מאחוריך"? Ascend D quad של Huawei  צלם: חוואווה
איך אומרים בסינית "אייפון, מאחוריך"? Ascend D quad של Huawei צלם: חוואווה

יצרנית ציוד התקשורת הסינית חוואווה הציגה אחר הצהריים בברצלונה את סדרת המכשירים החדשה שלה, Ascend D. עבור היצרנית הסינית, שהסתפקה עד כה במכשירים לשוק הנמוך ולשוק הביניים, מדובר בפריצת דרך, שכן לראשונה היא מתמודדת מול מכשירים כמו אייפון 4S, גלקסי אס 2 ונקסוס אס.

מכשיר הדגל החדש של החברה, Ascend D Quad, מצויד במעבד 4 ליבות בשם K3 שהחברה מייצרת בעצמה ופועל במהירות 1.2GHz או 1.5GHz. בנוסף, הוא מכיל 16 ליבות לעיבוד גרפיקה. לטענת החברה, מדובר במעבד בעל טמפרטורת העבודה וצריכת החשמל הנמוכות ביותר בשוק, ובהשוואות על הבמה מול המעבד כפול הליבה של נקסוס אס מבית סמסונג וטאבלט הטרנספורמר פריים מרובע הליבות של אייסוס, נראה שהמעבד אכן עומד בהבטחה.

מלבד המעבד הייחודי, מגיע המכשיר עם מסך בגודל 4.5 אינצ' ורזולוציית HD (720 נקודות לרוחב) בצפיפות של 330 נקודות לאינצ', תמיכה בדולבי סראונד, טכנולוגיה קניינית בשם Audience earSmart לביטול רעשים, מצלמה אחורית בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל בטכנולוגיית BSI (תאורה אחורית), מצלמה קדמית בעלת חיישן 1.3 מגה-פיקסל וסוללה בעלת קיבולת של 1,800mAh. עובי המכשיר 8.9 מ"מ, והוא צפוי להגיע לרוב העולם במהלך הרבעון הבא.

לצד מכשיר הדגל, מונה סדרת Ascend D שני מכשירים נוספים: Ascend D XL זהה למכשיר הדגל כמעט לחלוטין ואף צפוי לצאת לשווקים לצידו, אך מכיל סוללה גדולה במיוחד בעלת קיבולת של 2,500mAh שמעלה את עוביו ל-10.9 מ"מ; ו-Ascend D1, המיועד לשוק הבינוני, מסתפק במעבד כפול ליבה במהירות 1.5GHz וסוללת 1,670mAh וצפוי לצאת כבר בחודש אפריל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}