כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

שולה זקן הורשעה במרמה: "רב הפרוץ על העומד"

בית משפט השלום הרשיע את ראש לשכתו של אולמרט לשעבר במרמה והפרת אמונים וקבע כי פעלה לקידום ענייני אחיה ברשות המסים • השופט: "גרסתה אינה מחזיקה מים"

שולה זקן. צילום ארכיון
שולה זקן. צילום ארכיון

בית משפט השלום בירושלים הרשיע הבוקר (א') את שולה זקן, ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, בפרשת רשות המסים.

זקן הורשעה במירמה והפרת אמונים כשבמסגרת מעשיה ניצלה את מעמדה בלשכתו של אולמרט, כשזה היה שר האוצר, כדי לקדם את ענייניו של אחיה, איש העסקים יורם קארשי, בתוך רשות המסים. עונשה של זקן ייגזר בהמשך.

השופט חיים לי רן קבע בהרשעתו כי גרסתה של זקן "כאילו לא עיכבה דבר ולא היתה קשורה בכל דרך שהיא לתעלולי המינויים של אחיה וחבריו, אינה 'מחזיקה מים' ורב הפרוץ בה על העומד". עוד קבע השופט כי מעשיה של זקן מעידים על כך שפעלה כעובדת ציבור ממניע אישי ובניגוד לאינטרס הכללי שהיא מופקדת של שמירתו. עוד נכתב: "עדותה של הנאשמת, כמו גם הודעותיה במשטרה, עמוסות באי דיוקים המלמדות על כך שהנאשמת לא דקה פורתא במסירת הדברים".

כתב האישום נגד זקן הוגש בשנת 2009 בו נכתב כי לפי ממצאי החקירה, אנשי העסקים בן גור וקארשי הפעילו את השפעתם, ופעלו באופן אישי לקידום מינויו של ג'קי מצא לתפקיד מנהל רשות המסים. הם פעלו באמצעות מצא וזקן למינוי מקורבים בעמדות מפתח ובתפקידים בכירים ברשות המסים. בדיונים שהתקיימו בבית המשפט כפרה זקן באישומים נגדה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}