כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

חלם באשדוד • המשטרה לא מצליחה למצוא מסית נגד חרדים באתר 144

יעקב אטיאס מאשדוד איים בערוץ 10 לרצוח חרדים: "אני אקח עוזי ואני אירה בעשרה" • למרות שהוגשה תלונה במשטרה, הוא אפילו לא זומן לחקירה • המשטרה: "לערוץ 10 אין את פרטיו האמיתיים. למשטרה אין קצה חוט" • אז איך 'בחדרי חרדים' מצא אותו בחיפוש פשוט באתר 144? • מיוחד

אטיאס מאיים
אטיאס מאיים



האם אדם שהצהיר בכתבה ששודרה בשעת 'פריים טיים', בערוץ טלווזיה מרכזי, כי יפגע בעשרה חרדים מטריד את מנוחתה של משטרת ישראל?

את השאלה הזו הציג אתר 'בחדרי חרדים' לפני כחודשיים. התשובה, אם לשפוט לפי התנהלות המשטרה, מאכזבת למדי, והיא חד-משמעית: משטרת ישראל אינה מתכוונת לנקוף אצבע בכדי למנוע פגיעה בחרדים.

ראשיתו של הסיפור, כאמור, לפני כחודשיים: בתאריך 26/12/2011 שודרה כתבה בחדשות ערוץ 10, במהלכה נראה יעקב אטיאס, תושב רובע ג' באשדוד, מאיים בחמת-זעם לפגוע בחרדים.

בכתבה צוטט אטיאס: "אם לא תהיה מלחמת אחים פה, לא ייפסק כל העניין הזה". הוא המשיך והצהיר: "אני אקח עוזי פעם ואני אירה בכמה, בעשרה כאלה".



שבוע מאוחר יותר התייצב עקיבא ויינגרטן, חבר בפורום 'בחדרי חרדים' בתחנת משטרת רמת גן, והגיש תלונה נגד יעקב אטיאס. לדבריו, בעקבות דברי השטנה של אטיאס, הוא חש מאויים באופן אישי.

עוד בנושא:
ביוזמת 'בחדרי חרדים': תלונה נגד ה'מסית מאשדוד'

בתלונה שהגיש כתב: "כחרדי אני מרגיש מאויים על ידי אדון יעקב אטיאס תושב רובע ג' באשדוד, שהוא יירה בי ובמשפחתי, ויבצע בנו רצח כפי שהצהיר. אני מבקש ממשטרת ישראל לטפל במקרה כמו כל איום לרצח".

זו לא בדיחה לפורים: במשטרה לא שמעו על 144

אז מה קרה מאז?

בבדיקה שערכנו מול משטרת אשדוד נמסר בתגובה: "פנינו לערוץ 10, אך אין להם את פרטיו האמיתיים של המתראיין שהזדהה בשם יעקב אטיאס", למשטרה עצמה אין קצה חוט.

כעת שאלו את עצמכם: האם יעקב אטיאס, אדם שהופיע בגלוי בכתבת טלוויזיה הוא אכן אדם אלמוני או שמא מדובר בעצלנות ממדרגה ראשונה של משטרת ישראל?

ובכן, חיפוש מהיר באתר 144 מגלה את שמו וכתובתו של אדם בשם זה, המתגורר ברובע ג' באשדוד.

כתב 'בחדרי חרדים' התקשר למספר המופיע באתר - ושוחח עם האיש. כבר בפתיחת השיחה הודה אטיאס, כי הוא אכן האיש שהתראיין בכתבה ששודרה בחדשות ערוץ 10.

• האם נחקרת במשטרה על הדברים שאמרת?

"לא. עד כה לא נחקרתי בנושא".

עוד הוסיף: "הגשתי תלונה במשטרה כי עיתונאי איים עלי בגין הראיון שהענקתי לערוץ 10, הבטיחו לי שיחזרו ויעדכנו אותי, אך מאז לא קרה כלום".

אז איך קורה שחוקרי משטרת אשדוד אינם מצליחים לאתר אדם ששמו, כתובתו ומספר הטלפון שלו, ניתנים להשגה בקלות? וכיצד שוטרי עיר הנמל אינם מצליחים להצליב נתונים המופעים בשתי תלונות שהוגשו בשל כתבת טלוויזיה אחת?

ממשטרת אשדוד נמסר בתגובה: "תיק החקירה לא נסגר. הפרטים יבדקו ויצורפו לחקירה שעדיין מתנהלת בנושא".

עקיבא וינגרטן אומר ל'בחדרי חרדים', כי מאז שהגיש את התלונה בירר מספר פעמים מה התקדם עם התלונדה שהגיש, אך התשובה חזרה על עצמה שוב ושוב: "התיק נמצא בחקירה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}