כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

רדיו 'קול חי': מנהל התוכניות, יענקי פלאי, כבר לא

הסיבות: ההודעה שדיווח לפני כשבועיים בשידור חי על הגרי"ש, וחילוקי דעות עם הוועדה הרוחנית • הרדיו: "מודים ליענקי על תרומתו" • פלאי: "מאחל להם המשך הצלחה"

יענקי פלאי
יענקי פלאי

דרמה ברדיו 'קול חי': מנהל התוכניות, יענקי פלאי, הודיע היום (ה) על סיום תפקידו בתחנה והתפטרותו.

פלאי הגיע לפני שנה וארבעה חודשים לרדיו 'קול חי' מעיתון 'משפחה', שם עמד בראש מחלקת השיווק, ומונה למנהל התוכן ברדיו ואחראי התוכן במחלקת החדשות של התחנה.

לפני קצת יותר משבועיים, כשחלה הידרדרות במצבו הרפואי של הגרי"ש אלישיב, ביצע פלאי פריצה לשידור ודיווח כי קרה הנורא מכול. פלאי ניסה לפנות בשידור לכתב שיעדכן מבית החולים, אך כמה דקות לאחר מכן הודה בטעות, וקרא לציבור להמשיך להתפלל לרפואתו של הגרי"ש.

יש הטוענים, כי למחדל זה היה משקל בהחלטה שהביאה לסיום תפקידו בתחנה. גורם המקורב להנהלת רדיו 'קול חי', אמר ל'בחדרי חרדים', כי אכן להודעה על הגרי"ש היה חלק משמעותי בעובדה שפלאי כבר אינו נמנה על צוות התחנה, אך הסיבה האמיתית היא כי ברדיו מחפשים לתפקיד אחראי זה, אדם המקורב יותר לגדולי ישראל. זאת, לאור חילוקי דעות קשים היו לו עם הוועדה הרוחנית של התחנה.

המקורב הוסיף, כי בתקופה האחרונה היו חיכוכים רבים בנושא בין פלאי לבין מנכ"ל התחנה, עידו ליבוביץ'.

מרדיו 'קול חי' נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "מנהל התוכניות יענקי פלאי הודיע למנכ"ל הרדיו על החלטתו לסיים את תפקידו. רדיו קול חי מודה ליענקי פלאי על תרומתו הרבה בפיתוח ועיצוב לוח השידורים, ובניהול התוכן ומחלקת החדשות בתקופה מלאת אתגרים מקצועיים לרדיו ולשוק התקשורת בכלל, ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו המקצועית".

עוד נמסר מדוברות הרדיו, בשמו של יענקי פלאי: "אני מודה לעובדי מחלקת התוכניות והחדשות ולהנהלת הרדיו על התקופה בה הייתי חלק מהמדיה המובילה במגזר החרדי ומאחל הצלחה והמשך שיגשוג".

את תגובתו של יענקי פלאי עצמו, לא ניתן היה להשיג.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}