כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

בירושלים חגגו: 'שמחה לאיש' גם על הש"ס • צפו

ברוב עם, בהשתתפות גדולי תורה ואדמו"רים, נערכה סעודת מצווה לרגל הופעת ספרי 'שמחה לאיש' על הש"ס של הגר"י אבא שאול • יעקב כהן חזר עם גלריה ווידאו מרשימים

בירושלים חגגו: 'שמחה לאיש' גם על הש"ס • צפו
יעקב כהן



בימים האחרונים הופיעה סדרת הספרים החשובים 'שמחה לאיש', ד' חלקים על סדר הש"ס, פרי עטו של הגאון הנודע רבי יצחק אבא שאול. בספרים מובאים אף חידושים ששמע מרבי עזרא עטייה זצ"ל, ראש ישיבת פורת יוסף.
.


הגאון המחבר שליט"א נודע בספריו העיוניים שו"ת 'שמחה לאיש', אשר בהם שילב למדנות וחריפות נדירה, עם שיטת העיון אותה ספג בצעירותו מרבותיו הגדולים בישיבת פורת יוסף.

לרגל הופעתם של הספרים נערכה סעודת מצוה לכבודה של תורה, בהשתתפות לומדי בית המדרש 'שמחה לאיש' בירושלים, בראשות בנו הרה"ג רבי עזרא אבא שאול, ובמעמד ראשי הישיבות וגדולי התורה.

נשאו דברים בשבח המחבר: הגר"י מאמאן, הראשל"צ הגרש"מ עמר, הגרב"ד פוברסקי ראש ישיבת פונביז', הגר"ש בן שמעון, הגר"י יוסף ראש ישיבת חזון עובדיה, הגר"ד יוסף ראש ביהמ"ד יחוה דעת, הגר"י כהן ראש ישיבת יקירי ירושלים. הגר"ש קוק רבה של רחובות, כ"ק האדמו"ר מקוזמיר, והגר"י גאגולה רבה של יהדות גרוזיה.

את המשא המרכזי נשא הגאון המחבר שעמד על מעלת לומדי התורה, וריתק את השומעים בעובדות ממקור ראשון על ראש הישיבה רבי עזרא עטייה זצ"ל, ראש ישיבת פורת יוסף, ועל צורת הלימוד בדור הקודם.

צפו בגלריה:



























































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 70 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}