כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

'אופנובנק' חדש? • שוד אלים בסניף דואר בבני-ברק

הבוקר נשדד סניף דואר בבני-ברק • השודד נמלט עם שללו ואיש לא נפגע • בשבועות האחרונים פועל שודד סדרתי ברחבי הארץ - אך ככל הנראה לשוד אין קשר לשודד האלים

'אופנובנק' חדש? • שוד אלים בסניף דואר בבני-ברק

גבר שדד הבוקר (ד') סניף של בנק הדואר ברחוב החלוצים בבני ברק. הוא נמלט מהמקום ואיש לא נפגע. הסניף נסגר בעקבות המקרה.

הבוקר סמוך לשעה 10:15 נכנס אלמוני לסניף בנק הדואר ברחוב החלוצים בבני ברק, איים מילולית על הכספרית, שדד סכום כסף ונמלט מהמקום. ככל הידוע השודד לא היה חמוש. שוטרים עורכים סריקות אחר החשוד. משטרת מרחב דן פתחה בחקירה. בניגוד למקרי השוד המתוקשרים האחרונים השודד לא חבש קסדה.

משה כץ דובר משטרת תל אביב אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי להערכת המשטרה אין קשר בין מקרי השוד הקודמים בבני ברק. "השודד ששדד לפני מספר חודשים את אותו סניף בנק, ובנק נוסף ברחוב הרב שך בני ברק, נתפס ונעצר".

בשבועות האחרונים, נערכו סדרה של מעשי שוד שלפי חשדה של המשטרה מיוחסת לשודד סדרתי, שזכה לכינוי "האופנובנק 2".

השודד המסוכן, אחראי לפי החשד לרצח המאבטח יניב אנגלר בבאר יעקב. גם ביום חמישי האחרון אירע שוד בחיפה, כששני שודדים פתחו באש בסניף של בנק בינלאומי בשכונת רוממה בעיר.

בתחילת החודש נשדד סניף בנק מזרחי בנס ציונה, כשהשודד נמלט עם שלל של 200 אלף שקל. באותו יום נשדדו גם 10,000 שקלים מסניף של בנק לאומי במבשרת ציון, ובאותו שבוע נהרג דוד מושיאשווילי במהלך שוד בנצרת עילית.

על דרך החקירה ודרך פעולתו של השודד הסדרתי הוטל איפול כבד. אך ככל הידוע המשטרה הקימה צוות מיוחד שתפקידו לאתר וללכוד את השודד הסדרתי שהינו כפי הנראה מהמסוכנים שידעה ישראל.













תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}