כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

לייקווד נסערת • הסבא הופיע בחלום לשיחת חיזוק

אח ואחות מלייקווד נחרדו מזקן שביקר בחלומם - ובפיו תוכחה • התברר: זה היה אחד הסבים, חתן הגרי"ח זוננפלד • האדמו"ר מסקולען: "חובה לפרסם כדי לחזק בצניעות"

האדמו"ר מסקולען. צילום: ישראל ברדוגו
האדמו"ר מסקולען. צילום: ישראל ברדוגו

חלום שחלמו אח ואחות, תושבי לייקווד, מכה גלים בקהילה המקומית. האח, בחור הלומד בישיבת 'בית מדרש גבוה' בלייקווד, שכב לנוח בשבת, ובחלומו - יהודי מבוגר, עטור זקן, אומר לו שעליו להתחזק בכמה נושאים, וכי עליו לקבוע שיעור יומי קבוע בספר 'עוז והדר לבושה'.

הבחור התעורר בבהלה, וסיפר את חלומו לבני משפחתו. למרבה התדהמה, אחותו, ששמעה את הסיפור, נחרדה וסיפרה כי גם היא חלמה את אותו חלום. האחות תיארה בדיוק מופלא את האיש המזוקן, שבא גם אליה בחלום.

אם המשפחה, חסידת סקולען, מיהרה לביתו של האדמו"ר וסיפרה אודות החלום המופלא. האדמו"ר חיזק את רוחה, ואמר לה כי בוודאי מדובר באחד הסבים של המשפחה. האדמו"ר הוסיף, כי הסבים אפילו שהם כבר בעולם האמת, עדיין מושפעים ממעשי הנכדים והבנים.

בתחילה הניח האדמו"ר, לפי התיאור, כי מדובר בסב הילדים, הגאון רבי יוסף חיים זוננפלד זצ"ל, אך בשוב האם לביתה עברה עם ילדיה על תמונותיהם של סבי המשפחה, במטרה לזהות את האיש שבא אליהם בחלום.

לאחר שבדקו את התמונות מצאו תמונה של יהודי שדמה במאוד לדמות שהופיעה בחלום. התברר כי מדובר ברבי שמואל הלל שנקר, חתנו של רבי יוסף חיים זוננפלד, מי שאביו הקים את ישיבת סלובודקה, ומחבר הספר 'חכמת הלב', העוסק גם בנושא הצניעות.

האדמו"ר מסקולען ביקש מהאם לפרסם את הסיפור ברבים, כדי לגרום לחיזוק בצניעות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}