כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

יותר מחצי מהישראלים מחזיקים בסמארטפון אחד לפחות

מהסקר עולה כי ישראל נמצאת במקום השני בעולם בשיעור חדירת הסמארטפונים

  • כ"ח שבט התשע"ב
צילום: אבי דהאן
צילום: אבי דהאן

סקר שערכה TNS טלסקר עבור מסטרקארד העולמית העלה כי ל-51% מהישראלים יש סמארטפון. מדובר בנתון מרשים, המעמיד את ישראל במקום השני בעולם בשיעור חדירת הסמארטפונים, אחרי סינגפור, בה מגיע שיעור זה ל-54%. הסקר נערך בתחילת החודש בקרב 500 ישראלים בגילאי 18-65 המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל, ומטרתו היתה לבדוק את נכונות הצרכנים הישראלים לשימוש בטכנולוגיות תשלום סלולריות.

בין ממצאי הסקר ניתן למנות כמה נתונים מעניינים: ל-99.98% מהישראלים יש טלפון סלולרי; 10% מהם מחזיקים יותר משלושה טלפונים, כאשר בקרב בני ה-30 ומעלה עולה השיעור ל-26%; 50% מבעלי הטלפונים מעוניינים באפשרות לבצע באמצעותם פעולות פיננסיות, בעוד בקרב בעלי הסמארטפונים 43% כבר ביצעו ב-2011 פעולות כאלה מהמכשיר; בתשובה לשאלה על אילו שירותים היו מעדיפים לשלם מהסלולר, בחרו 36% מהמשיבים באפשרות "חשבונות משק הבית", 32% בחרו בכרטיסי נסיעה בתחבורה ציבורית ו-29% העדיפו כרטיסים לאירועי תרבות; 15% מבעלי הדעה מאמינים כי היו מבצעים רכישות רבות יותר בעזרת כרטיס האשראי לו ניתן היה לשלבו בסלולרי, בשל זמינותו.

בתגובה לממצאים אמר דניאל כהן, מנכ"ל פעילות מסטרקארד ישראל כי הם מעידים "שהישראלים מקדימים בהרבה שימוש בסמארטפונים לעומת ארצות אחרות בעולם", והוסיף כי לדעת החברה "הישראלים בשלים לאמץ אמצעי תשלום מתקדמים" וכי בעקבות כך בכוונת החברה להשיק בארץ מיזמים נוספים לתוכנית PayPass, העושה שימוש בתשלום סלולרי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}