כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

'אור החיים': "מתפללים ש'פלדהיים' יתאושש"

מנכ"ל רשת 'אור החיים' שיגר מייל לעובדיו – בו הוא מבהיר: "האירוע אינו קשור אלינו" • מבקש: "לא 'לרקוד' על הדם" • מסביר: "מדובר בחבר – ואנו מתפללים למענו"

חנות פלדהיים. תמונת ארכיון
חנות פלדהיים. תמונת ארכיון

ביום שישי התחוללה רעידת אדמה בשוק הספרים החרדי: רשת 'פלדהיים' – מהגדולות והותיקות בהוצאות הספרים החרדיות נקלעה לקשיים חמורים חמורים.

הבשורה הכתה בהלם את אלפי מוציאי הספרים ורבבות הלקוחות שלא האמינו שהרשת החזקה – שהיוותה בין היתר עוגן פרסומי חזק לעיתונות החרדית כולה – תעמוד בפני שוקת שבורה.

אמש (מוצ"ש) חשף אתר 'בחדרי חרדים' כי לדברי גורם בכיר בענף הספרים מתנהל מו"מ בין מנכ"ל ספרי 'אור החיים' לבין בעלי הרשת הקורסת.

ב'פלדהיים' מיהרו להכחיש את השמועות ואמרו ל'בחדרי חרדים': "הרשת נמצאת בקשיים. רק הבוקר ישבו מנהלי החברה עם עורך דין ונבדקו כל האופציות להביא להבראת החברה. בימים הקרובים יתקבלו החלטות. כל מידע אחר הוא על אחריות המפרסם".

רשת בקשיים • חשיפת אתר 'בחדרי חרדים':
הוצאת 'פלדהיים' בקשיים כלכליים • 'אור החיים' ירכשו את ההוצאה הקורסת?

הבוקר (א'), שלח מנכ"ל ספרי 'אור החיים' מייל לעובדיו בו הוא מנסה לפזר את הערפל סביב חרושת השמועות במגזר.

המייל הגיע לידי מערכת 'בחדרי חרדים' והוא מובא כאן במלואו:

"שלום ושבוע טוב.

"את החדשות בענף בטח כולם שמעו, ובכן חשוב לנו להדגיש לכם באותיות גדולות אנחנו לא מתעסקים בכך, הארוע בסיעתא דשמיא אינו קשור אלינו בשום צורה. (למעט הזמנות ממחסן פלדהיים שצפויים בו קשיים).

"כעובדי 'אור החיים', אנחנו לא משתתפים ב'חגיגה' מדובר בחבר שהיה לנו קשרים עסקיים טובים לאורך שנים, אנחנו לא 'נרקוד' עם הדם אנחנו מבקשים מכם אל תפרשנו ואל תספקו רכילויות.

"אנחנו משתתפים בצערו וממשיכים לקוות ולהתפלל שיתאושש ויהיה לו כל טוב".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}