כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

צה"ל תקף מוקדי פעילות טרור ברצועת עזה

כלי טיס של חיל-האוויר תקפו במהלך הלילה שני מוקדי פעילות טרור, בצפון ובמרכז רצועת עזה • צה"ל: זו תגובה לירי רקטות לעבר יישובי הנגב המערבי

פעילות מבצעית ברצועת עזה. צילום ארכיון
פעילות מבצעית ברצועת עזה. צילום ארכיון



כלי טיס של חיל-האוויר תקפו במהלך הלילה (רביעי) שני מוקדי פעילות טרור, בצפון ובמרכז רצועת עזה.

מצה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות. וכי כל המטוסים שבו בשלום לבסיסם. התקיפה מהווה תגובה לירי תלול המסלול לעבר שטח מדינת ישראל.

עוד נמסר מצה"ל, כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

במהלך שעות הערב אתמול (רביעי) נורו ארבע רקטות מרצועת עזה והתפוצצו בשטחים פתוחים, רקטה אחת התפוצצה בשטח פתוח במועצת חוף אשקלון, ושתיים נוספות באזור שדות נגב. מוקדם יותר התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. איש לא נפגע ולא דווח על נזק שנגרם.

במקביל, בעזה נמשכות הפסקות החשמל בשל המחסור בדלק. תחנת הכוח היחידה ברצועה הפסיקה לפעול אתמול בצהריים, ובבתי החולים הופעלו גנרטורים לשעת חירום. שלטון חמאס בעזה מאשים את הרשות הפלסטינית כי היא אינה מעבירה כספים לרכישת הדלק ממצרים. ברשות טוענים כי חמאס יוזם את הפסקות החשמל וכי המחסור בדלק נובע מבעיות באספקה ממצרים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}