כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

תקלה בשרתי בית ההשקעות פסגות

שרתי בית ההשקעות הגדול בישראל, פסגות, שותקו אתמול בצהריים למשך שעות. המנהל התנהל כרגיל, ובחברה מכחישים כי התקלה נגרמה בשל מתקפת האקרים

  • כ"ג שבט התשע"ב
תקלה בשרתי בית ההשקעות פסגות



האם בית ההשקעות פסגות הותף על ידי האקרים? שרתי בית ההשקעות שותקו אתמול למשך שעות ארוכות. לפי מידע שהגיע ל-TheMarker, מאז שעות הצהריים המוקדמות אתמול קרסו מערכות המחשוב והבקרה של פסגות ומהעובדים נמנעה גישה למסד הנתונים ולדואר האלקטרוני. אולם, בפסגות דוחים את הדיווחים וטוענים כי מדובר בתקלה שטופלה ופגעה בעיקר בשירות הדואר האלקטרוני ולא נגרמה על ידי תקיפת האקרים. כמו כן, מדגישים בפסגות כי פעילות מרכז השירות וחדרי העסקאות, שפועלים טלפונית, נמשכה כרגיל, מאחר והמערכות הפנימיות עבדו. בשעה זו התקלה תוקנה והפעילות שבה לסדרה.

מפסגות נמסר כי "אתמול ארעה תקלת מחשוב בפסגות שכללה בעיקר את השרתים האחראים על הדואר האלקטרוני ויומני העבודה. התקלה תוקנה לאחר מספר שעות והמערכת כרגע תקינה לחלוטין. התקלה לא כללה את אתר האינטרנט של החברה או את המערכות הפנימיות שלה. לא נגרם כל נזק לחברה או למי מלקוחותיה. ככל הידוע לנו לא מדובר כלל באירוע של "התקפה" חיצונית וכעת מתקיימת בדיקה לגבי מקור התקלה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}