כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

אסון בכביש • האשה ההרה נפצעה קשה; התינוק נפטר

שלושה חרדים נפצעו קשה בתאונת-דרכים בכביש החוף • אחת הפצועות, שהייתה בהריון מתקדם, נותחה • בשעות הצהריים: התינוק נפטר • התפללו לרפואתם

הרכב ההפוך; צילום ש.פ - חדשות 24
הרכב ההפוך; צילום ש.פ - חדשות 24

תאונת דרכים קשה ארעה במוצאי-שבת בכביש החוף, סמוך למחלף זכרון יעקב: רכב טרנזיט שהתנגש במעקה בטיחות התהפך וגרם לתאונת שרשרת, בה היו מעורבים שני רכבים פרטיים.

כונני 'איחוד הצלה שרון' העניקו טיפול רפואי לשלושה נפגעים באורח קשה ופצוע במצב קל, אשר פונו לבית החולים רמב"ם בחיפה. כביש החוף נחסם לתנועה עד לשעות הבוקר.

אריה פולק, מתנדב 'איחוד הצלה שרון' ומד"א, סיפר ל'בחרדי חרדים', כי סמוך לשעה 23:50 קיבל קריאה במירס על תאונת דרכים במחלף זכרון יעקב. לאחר מספר דקות קיבל הודעה נוספת כי מדובר בתאונת דרכים קשה.

"יצאתי מיידית למקום ובמהלך הטיפול בנפגעים, גיליתי שבני זוג שהיו לכודים ברכב הם קרובי משפחה שלי, מה שנתן לי תמריץ נוסף להצלת חייהם.

"מדובר ברכב מסחרי מסוג סיטרואן, שהסיע בחורי ישיבה שהיו בדרכם מחולון לחיפה לחלוקת עיתון מקומי בעיר. מסיבות לא ברורות, הרכב התהפך צפונית למחלף זכרון, הנהג נפצע באורח קל, ופונה עצמאית לבית החולים.

"הרכב שהתהפך על הכביש, היה עם גב הרכב לעבר הרכבים הנוסעים, בעקבות החושך ואי הצבת משולש אזהרה ותאורת וינקרים, רכבים שחלפו במקום לא הבחינו ברכב ששוכב על הכביש ומהווה סיכון חמור. רכב מסוג סובארו התגש ברכב, וילד שנסע בתוכו נפצע באורח קל מאוד, אך הוא לא היה הרכב האחרון שהתנגש.

"רכב מסוג סוזוקי, שאף הוא לא הבחין ברכב ההפוך, התנגש בו בעוצמה רכב וגרר את הרכב המסחרי כ-40 מטרים על הכביש, ובנס הרכב היה ריק. ברכב הסוזוקי נסעו שני זוגות חרדיים שהיו בדרכם חזרה לביתם בשכונת נווה שאנן בחיפה.

"נהג הרכב יצא בנס עם פציעות קלות בלבד. הזוג שישבו מאחור הצליחו אף הם לצאת מהרכב בכוחות עצמם, אך מצבם לא היה טוב בכלל, והם פונו לבית החולים רמב"ם בחיפה.

"האשה שישבה בקידמת הרכב, בהריון מתקדם, חולצה רק לאחר חצי שעה על-ידי צוותי כיבוי אש, ופונתה במצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה.

"לאחר בדיקה וטיפול ראשוני, הוגדרו שלושה מבין ארבעת הפצועים כפצועים קשה. עוד במהלך הלילה נותחה האישה בהריון, והעובר הוצא מרחמה. בשעות הצהרים הגיעה הבשורה המרה על פטירת הפעוט שנולד שעות ספורות מוקדם יותר.

"חשוב לי להדגיש", מוסיף פולק, "את החשיבות של הצבת משולש אזהרה לאחר תקלה או תאונת דרכים, וכן הדלקת וינקרים, גם אם נטשתם את הרכב, כדי לגרום לרכב להיות בולט ולא לגרום לתאונות ונפגעים נוספים".

העתירו בתפילה עבור האישה היולדת נעמי רחל בת אורנה צילה ובעלה שמואל בן אסתר, משה בן מרים ואשתו יהודית עליזה בת יפה לרפואה שלמה.





תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}