כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

ניו יורק: יודע מי הרג את הרב? קבל 4,500 דולר

משטרת ניו-יורק לא הצליחה לפענח מי אחראי לתאונה בה נהרג הרב נח פוקסמן ז"ל • המשטרה מציעה 2,000 דולר, למי שיביא מידע • עסקנים הודיעו: "נוסיף עוד 2,500 דולר"

בני המשפחה במסיבת עיתונאים
בני המשפחה במסיבת עיתונאים

נבחרי ציבור, מניו-יורק, הודיעו ביום שישי, כי הם מציעים פרס כספי בסך 2,500 דולר, עבור מידע שיוביל לתפיסתו של הנהג שאחראי לתאונה בה נהרג הרב נח פוקסמן ז"ל.

חבר מועצת ניו-יורק דוד גרינפלד, וחבר בית המחוקקים, פיליפ גולדפדר, התייחסו לתאונה שהתחוללה בליל יום חמישי, בתאריך ה-26 לינואר, בה נפצע ונהרג, הרב נח פוקסמן (58) מרכב שחלף בצומת הרחובות קוני איילנד ושדרה K בשכונה.

רכב נוסף שחלף במקום, דרס את הרב ופצע אותו אנושות.

הוא פונה לבית החולים, שם קבעו הרופאים את מותו. על פי עדי הראייה וחקירת המשטרה, שני הנהגים נמלטו מזירת התאונה, אך הנהג הראשון חזר אליה ואילו השני נמלט.

בנוסף לסכום הכספי שהביעו הפולטיקאים, משטרת ניו-יורק פרסמה, כי היא תעניק 2000 דולר נוספים עבור מי שיוביל לתפיסתו.

"זה אירוע חמור", אמר חבר המועצה גרינפלד במסיבת עיתונאים שערך ביום שישי האחרון. "זו טרגדיה של משפחת פוקסמן וחייבים לעזור להם להתגבר עליה, לפחות בתפיסתו של מי שאחראי למעשה".

גולדפדר אמר: "נח פוקסמן היה בעל אהוב שעשה רבות למען הקהילה שלנו, כעת עלינו לעזור למשפחה האבלה בתקופה כה טראגית. אני ממליץ לכל מי שיש מידע על התאונה המחרידה שיבוא ויעיד במשטרה".

אחיו של המנוח, שמואל פוקסמן אמר כי הוא ומשפחתו מודים למשטרת ניו-יורק ולעומד בראש צוות החקירה, העושים את המירב. "אנחנו לא מחפשים נקמה", אמר והוסיף כי "כל מה שהמשפחה רוצה זה שהנהג יבוא ויטול אחריות על מעשיו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}