כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

מנתחי לב בכירים מדטרויט: "אנו רוצים לטפל בגרי"ש"

שני מנתחי לב בכירים מדטרויט שמעו על מצב הגרי"ש, ביקשו את התיק הרפואי - והודיעו: אנו רוצים לטפל • בינתיים הבקשה לא נענתה • ברכת כהנים על מיטת הגרי"ש

חדר ניתוח. צילום אילוסטרציה
חדר ניתוח. צילום אילוסטרציה

מצבו הרפואי המדורדר של הגרי"ש אלישיב גורר התעניינות תקשורתית חסרת-תקדים. בכל כלי התקשורת הגדולים בארץ ובעולם מדווחים בפרוטרוט על מצבו האנוש, וקוראים לציבור להרבות בתפילה לרפואתו השלימה.

אמש (ב'), הגיעה הידיעה גם לבית החולים הגדול הממוקם בעיר דטרויט שבארצות-הברית. שניים מבכירי מחלקת הלב נחשפו באמצעות כלי התקשורת למצבו הרפואי של הרב, ויצרו קשר עם בני המשפחה. בשיחה הטלפון נערכה לפנות בוקר, ביקשו הרופאים לקבל לידיהם את התיק הרפואי של הרב במטרה לבדוק האם נותר מה לעשות.

דקות לאחר מכן קיבלו הרופאים את הנתונים למחשבים האישיים, ולאחר דקות ספורות הודיעו כי יש סיכוי להביא מזור למחלתו של הרב הישיש.

השניים המשמשים כמנתחים בכירים הגובים סכומי עתק עבור כל טיפול, הודיעו כי הם מעונינים לצאת לישראל יחד עם צוות רפואי, זאת בכדי לבצע טיפול מיידי בליבו של הרב.

בסופו של דבר השתכנעו הללו שהטיפול בישראל מספק.

את הקשר בין הרופאים לבני המשפחה יצר אברך צעיר (שמו שמור במערכת. י.כ) המתגורר בליקווד, שלמד בישיבת מיר. האברך, שהה שעות ארוכות בבית הגרי"ש אלישיב ומרגיש קשר מיוחד לרב.

בתוך כך, הבוקר נכנס תלמידו של הגרי"ש אלישיב, הגרב"צ קוק, לחדרו של הגרי"ש וערך במקום ברכת כהנים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}