כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

ליצמן: הרופאים מופתעים מהשיפור שחל במצב הרפואי

הפוליטיקאים מתפללים • נשיא המדינה, ראש הממשלה ויו"ר הכנסת מתקשרים אל הח"כים החרדיים כדי להתעדכן במצבו של הגרי"ש • רובי ריבלין: "ישועת ה' כהרף עין"

המוניטור הבוקר, צילום; פוקסי
המוניטור הבוקר, צילום; פוקסי

היום (ג) בבוקר התקשר יו"ר הכנסת, ראובן רובי ריבלין, לסגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, כדי להתעניין במצבו של הגרי"ש אלישיב. היה זה דקות אחדות לאחר שליצמן יצא מחדרו של הרב, לשם הגיע כשהוא מלווה במנכ"ל בית החולים 'שערי צדק', הפרופ' יונתן הלוי.

ליצמן סיפר לריבלין כי הרופאים מופתעים מהשיפור שחל במצבו הרפואי של הרב ומיכולתו, בגיל כזה, להתמודד עם הקשיים. ריבלין אמר כי הוא מתפלל להחלמתו המהירה של הרב: "ישועת ה' כהרף עין, אני מצפה להחלמתו המהירה של הרב".

בהמשך התקשר ריבלין גם לח"כ משה גפני כדי לשמוע מה מצבו של הרב.



בשעות הבוקר התקשר נשיא המדינה, שמעון פרס, לח"כ גפני ואמר לו: "העם כולו עוקב אחר מצבו של המנהיג התורני. כנשיא המדינה אני נושא תפילה מיוחדת להחלמתו המהירה של אחד ממנהיגיו החשובים של העם היהודי".

אתמול התקשר ראש המממשלה, בנימין נתניהו, לח"כ גפני וביקש אף הוא להתעדכן במצבו של הרב.

גם בכנסת עצמה הוזכר מצבו הבריאותי של הגרי"ש.

תחילה נפתחה ישיבתה השבועית של סיעת 'יהדות התורה' בתפילה ובאמירת פרקי תהילים לרפואתו השלימה. לאחר אמירת התהילים נשא יו"ר הסיעה ח"כ ישראל אייכלר תפילה מיוחדת "לקיים בנו חכמי ישראל".

קצת לפני השעה 10 בלילה, במהלך נאומו של ח"כ יעקב (כצל'ה) כץ מעל הדוכן, הועבר לו פתק ובו עדכון על מצבו של הרב. מעל הדוכן, בשידור חי, הודיע כצל'ה כי "הגאון הרב אלישיב במצב קריטי ובשם נשיא המדינה, ראש הממשלה, ממשלת ישראל, יו"ר הכנסת והכנסת קרא להרבות בתפילה לרפואתו".

אל חדרו של הרב בבית החולים הגיעו אתמול נציגי 'יהדות התורה' משה גפני, אורי מקלב, ישראל איכלר, והבוקר, כאמור, הגיע גם סגן שר הבריאות למקום







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}