כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

האב נגד מד"א • "איחוד הצלה לא סיכנו את חיי בני"

מכה בלתי צפוייה למד"א • האב, שלטענת מד"א, בנו לא קיבל טיפול ראוי - מכחיש את הדברים: "'איחוד הצלה' הוציאו את בני מכלל סכנה, מד"א הגיעו רק לאחר 5 דקות"

האב נגד מד"א • "איחוד הצלה לא סיכנו את חיי בני"

האב שבנו כביכול, נקלע לסכנה בשל התנהגות אנשי 'איחוד הצלה', מכחיש הערב, (א) את הדבר.

כזכור בהודעה לעיתונות שנשלחה הבוקר ע"י דובר מד"א, הואשמו מתנדבי 'איחוד הצלה' בסיכון חיי ילוד, לאחר שלא העניקו לו טיפול רפואי מתאים.

מד"א מאשים: 'איחוד הצלה' כמעט הביא למות תינוק

בעקבות כך, פנה אב התינוק הרב מועלם אל ראש הישיבה בו הוא לומד, והרב המליץ לו להתראיין ולהציג את האמת.



בראיון למהדורה המרכזית של רדיו קול חי, אמר האב: "יש לי הכרת הטוב גם למד"א וגם ל'איחוד הצלה'. שניהם יחד עבדו היטב. האמת צריך להגיד מה שראינו, הטיפול הראשוני להוציא מסכנה זה היה של 'איחוד הצלה', והם עשו זאת בצורה מופתית, וגמרו את העניין. אחרי שהוא יצא מכלל סכנה תרמו את חלקם אנשי מד"א.

"למד"א לקח בערך חמש דקות להגיע, הם לא היו מעודכנים שמדובר בלידה ממש וחשבו שזה צירים. כונן איחוד הצלה הגיע והתחיל בטיפול ואח"כ הגיע כונן נוסף. אנחנו התקשרנו למוקד איחוד הצלה, והם הגיעו תוך זמן קצר.

"אני לא רואה על מה זה מתבסס" ענה על השאלה האם זה נכון שאיחוד הצלה גרמו לכך שהתינוק היה במצב סכנה, "התינוק יצא מכלל סכנה עוד לפני שמד"א החלו לטפל. אנשי מד"א הם השלימו. המצב המסוכן שהיה טופל ע"י הכונן הראשון בצירוף הכונן השני הם השלימו את הטיפול. אנשי איחוד הצלה הם טיפלו הם שחררו את חבל הטבור, והוציאו את הליחה ואח"כ אנשי מד"א המשיכו את המלאכה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי אב הרך הנולד, הגיע היום לביקור במשרדי 'איחוד הצלה' בבירה, שם הודה למתנדבים על הטיפול המסור והמהיר, שהביא להצלת חיי התינוק.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}