כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

מאות טיסות בוטלו היום בלונדון בעקבות ירידת שלג

30% מהטיסות מנמל התעופה הית'רו היום בוטלו; בריטיש איירווייס וריאנאייר ביטלו טיסות רבות

  • י"ב שבט התשע"ב
מאות טיסות בוטלו היום בלונדון בעקבות ירידת שלג

חברות התעופה בריטיש איירווייס וריאנאייר נמנו עם חברות התעופה העיקריות שביטלו היום טיסות בלונדון בעקבות ירידת שלג שכיסה את העיר. כ-30% מהטיסות מנמל התעופה הית'רו בוטלו היום, לפי דוברי חברת BAA המפעילה את נמל התעופה. בסך הכל צפויות להתקיים היום 850 טיסות, לעומת 1,230 טיסות ביום ראשון רגיל. לדבריו, שני מסלולי ההמראה פעילים, ועדיין לא ברור האם מזג האוויר הקר יגרום לביטולי טיסות גם מחר.

בלונדון ירד אתמול שלג שנערם לגובה של 10 ס"מ, במסגרת גל הקור והסופות שפוקד את אירופה בשבוע האחרון, וגרם כבר למותם של מאות אנשים במזרח היבשת. "כעת אנו פונים להתמקד בבעיית הקרח שצפוי להיווצר הלילה, ולפגוע בתנועת הנוסעים בדרכים", אמר דייב בריטון, דובר השירות המטראולוגי הממשלתי של בריטניה. מסלולי ג'ובילי, סנטרל ובייקרלו של הרכבת התחתית בלונדון סובלים מעיכובים בשל מזג האוויר.

בריטיש איירווייס דיווחה על ביטול למעלה מ-150 טיבות מהית'רו. ריאנאייר ביטלה 24 טיסות באירופה מלונדון, פאריס, וכמה ערים באיטליה, לאחר שאתמול ביטלה לפחות 39 טיסות. גאטוויק, נמל התעופה השני בגודלו בלונדון, הודיע כי הוא פעיל כהרגלו, למרות 8 ס"מ של שלג. גם נמל התעופה סטנסטד ממשיך לפעול, אם כי נתקל בעיקובים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}