כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

כוח האופל: ה'מתקשרת' העלימה מס

'מתקשרת' עם אנשים מהעולם הבא, 'שכחה' לתקשר גם עם רשויות המס והעלימה הכנסה של מאות אלפי שקלים • שוחררה היום תחת מגבלות לאחר שהודתה במיוחס לה

כוח האופל: ה'מתקשרת' העלימה מס

בת 61 מהרצליה, החשודה כי העלימה הכנסות מעיסוקה באסטרולוגיה ובתקשור, שוחררה היום תחת מגבלות בבית משפט השלום בתל אביב יפו, בפני כבוד השופט אביחי דורון.

על פי מידע שהתקבל ברשות המסים וכמצוין בבקשה שהוגשה לבית המשפט, גובה החשודה מלקוחותיה תשלום עבור שירותי אסטרולוגיה ו'תקשור' עם אנשים מהעולם הבא ללא הוצאת קבלות. המידע שהתקבל התייחס לשלושה לקוחות שונים אשר כל אחד מהם שילם לה, לטענתו, מאות אלפי שקלים מבלי שקיבל חשבונית מס וקבלה כנדרש בחוק.

עוד נכתב בבקשה כי חשבונות הבנק של החשודה ושל בנה נבדקו, ונמצא כי שיקים רבים מלקוחות מופקדים בחשבון בנק על שם הבן, בהם יש לה ייפוי כח או בעלות משותפת. עוד עלה כי סך ההפקדות בחשבונות עולה על המחזור המדווח שלה במאות אלפי שקלים.

ב-1.2.12 נפתחה, במשרד חקירות מס הכנסה תל אביב, חקירה גלויה נגד החשודה, נערך חיפוש בביתה ונתפשו מסמכים רבים, ביניהם מחברות בהם דברים שכתבה הנוגעים להכנסותיה.

כבר בתחילת חקירתה הודתה החשודה כי אינה רושמת את כל הכנסותיה עקב כורח אליו נקלעה מעצם היותה משפחה חד הורית וכי העלימה מידי שנה כמחצית מהכנסותיה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}