גוגל במגננה: מנסה "להפריך את המיתוסים" בקמפיין של מיקרוסופט נגדה
מיקרוסופט יצאה בקמפיין שבין היתר מאשים את גוגל בחוסר נאמנות למשתמשיה
- ט' שבט התשע"ב
צילום: בלומברג
גוגל יצאה במגננה על מדיניות הפרטיות החדשה שלה לאחר שמיקרוסופט הצטרפה לשלל מבקרים בקמפיין פרסומי שבין היתר טוען כי גוגל מפרה נאמנותה למשתמשיה, וקראה להם לעבור למוצרים חלופיים של מיקרוסופט.
גוגל יצאה בשבוע שעבר בקמפיין בכל אתריה להסברת מדיניות הפרטיות החדשה, שכוללת את כלל מוצרי גוגל ומאחדת את חשבונות הגולשים בשירותים השונים. מיקרוסופט כתבה בבלוג החברה, וכן במסע פרסום שצפוי להתפרסם בעיתונים, כי "השינויים שגוגל הכריזה עליהם מקשים ולא מקלים על אנשים לשלוט במידע האישי שלהם".
בפוסט החברה, כתבה בטסי מסיילו, מנהלת מדיניות בגוגל, כי גוגל אינה מוכרת נתוני גולשים, וכי המפרסמים בשירותי גוגל רוכשים פרסומות על בסיס מילות מפתח בנתונים אנונימיים. עוד כתבה מסיילו כי בניגוד למה שכתבה מיקרוסופט, בקרת הפרטיות לא השתנתה, והשינויים שכן התבצעו נועדו להקל על משתמשים, ולא על מפרסמים. בנוסף, הדגישה מסיילו כי גוגל אינה קוראת את תכתובות האימייל של משתמשי ג'ימייל, בניגוד לטענת מיקרוסופט כי כך מוצבות פרסומות מותאמות אישית בג'ימייל.
גוגל יצאה בשבוע שעבר בקמפיין בכל אתריה להסברת מדיניות הפרטיות החדשה, שכוללת את כלל מוצרי גוגל ומאחדת את חשבונות הגולשים בשירותים השונים. מיקרוסופט כתבה בבלוג החברה, וכן במסע פרסום שצפוי להתפרסם בעיתונים, כי "השינויים שגוגל הכריזה עליהם מקשים ולא מקלים על אנשים לשלוט במידע האישי שלהם".
בפוסט החברה, כתבה בטסי מסיילו, מנהלת מדיניות בגוגל, כי גוגל אינה מוכרת נתוני גולשים, וכי המפרסמים בשירותי גוגל רוכשים פרסומות על בסיס מילות מפתח בנתונים אנונימיים. עוד כתבה מסיילו כי בניגוד למה שכתבה מיקרוסופט, בקרת הפרטיות לא השתנתה, והשינויים שכן התבצעו נועדו להקל על משתמשים, ולא על מפרסמים. בנוסף, הדגישה מסיילו כי גוגל אינה קוראת את תכתובות האימייל של משתמשי ג'ימייל, בניגוד לטענת מיקרוסופט כי כך מוצבות פרסומות מותאמות אישית בג'ימייל.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות