כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

המצוד אחר הספרים הגנובים • הפרס עלה ל-30,000 ש"ח

מתפללי בית הכנסת 'משכן ניסים איובי' - ממנו נגנבו 4 ספרי תורה - החליטו להעלות את הפרס למי שיביא למציאתם • יש לך מידע? קבל 30,000 ש"ח, גנבת? קבל עשירייה

ארון קודש. תמונת אילוסטרציה
ארון קודש. תמונת אילוסטרציה

שוד ספרי התורה מבית הכנסת 'משכן ניסים איובי' בשכונת גילה הירושלמית – ממשיך להעסיק את מתפללי בית הכנסת שמעלים את הסכום למי שיביא למציאת ספרי התורה: בשעות הצהריים (ד') הועלה סכום הפרס למוצא קצה חוט לגבי זהות הגנבים או מקום של הספרים ל- 30,000 שקל ו-10,000 שקל לגנב שיחזיר את הגניבה מבלי שיוסגר למשטרה או ייחשף לציבור.

שדרן הרדיו, אלעד עמדי הקדיש את תוכניותיו ב'רדיו ירושלים' לספרי התורה תוך שהוא מעלה את הסכום המיועד למוצא הגניבה. בתוכנית ששודרה היום הבטיח עמדי 30,000 ₪ לכל מי שיביא מידע שיביא לגילוי ספרי התורה.

הסכום הגדול מגיע מכיסוי של עמדי ומכיסו של נדיב אלמוני.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר עמדי: "נגנבו כאן ספרי תורה, ובתור יהודים מאמינים התגייסתי למשימה הזו. ברגע שיש לך אפשרות לעזור בבמה שלך ברדיו אתה אפילו מהסס. בגלל שמדובר בסכום כסף גדול אנשים מתחילים לעזור".

לדברי עמדי, החקירה כבר הגיעה לשב"כ ואף מפכ"ל המשטרה התערב בה.

לסיום אומר שדר הרדיו: "אני רוצה להודות ל'בחדרי חרדים' שהרימו את הכפפה ועוקבים אחרי הסיפור ומעוררים התעניינות ציבורית".

כזכור, ביום שני, לפנות בוקר פרצו אלמונים לבית הכנסת 'משכן ניסים איובי' וגנבו ארבעה ספרי תורה מארון הקודש.

ימה לאחר הגניבה ערכו המתפללים הכנסת ספר תורה לספר חדש שהוכנס לארון. עופר איובי מי שבנה ותרם את בית הכנסת אמר היום בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי המשטרה בודקת את עובדי בית הכנסת ומקווה כי בקרוב תגיע לפריצת דרך בחקירה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}