כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

נער דתי רוכב אופנוע נהרג סמוך לבני ברק

לאחר השעה 2:00 בלילה, פגעה משאית כבדה בשני רוכבים על אופנוע במחלף גהה • אברהם כספי, בן 17, נהרג. חברו בן ה-16 נפצע קל • זק"א: "זירה בת עשרות מטרים"

התאונה הקטלנית, הלילה. צילום: חדשות 24
התאונה הקטלנית, הלילה. צילום: חדשות 24

במחלף גהה, סמוך לגבעת שמואל, אירעה אמש (חמישי) תאונת דרכים קטלנית, כשמשאית פגעה באופנוע עם שני רוכבים צעירים. אברהם כספי, בן 17, נהרג. חברו נפצע באורח קל.

סמוך לשעה 2:25 התקבלה הודעה על תאונת דרכים קשה על כביש 4, לכיוון צפון, לפני תחנת הדלק אורליץ. כונני 'איחוד הצלה' ו'הצלה גוש דן' שהגיעו למקום החלו לבצע פעולות החייאה על רוכב אופנוע שאיבד את הכרתו.

בהמשך הצטרפו פרמדיקים של מד"א וביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו. נער נוסף כבן 16 נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון בפתח-תקווה.

אלעזר קלין, כונן 'איחוד הצלה', סיפר ל'בחדרי חרדים' כי מדובר במשאית פול טריילר עם חומרי בניין, אשר פגעה באופנוע שעליו היו שני רוכבים. אחד הרוכבים עף למרחק ואיבד את הכרתו. "יחד עם כוננים נוספים ביצענו פעולות החייאה, אך בסופן קבע רופא את מותו של הצעיר".

מתנדב 'הצלה גוש דן' סיפר ל'בחדרי חרדים', כי כשהגיע לזירה ראה את אחד הרוכבים כשהוא שרוע בשולי הדרך מעבר לגדר הבטיחות. "הוא היה ללא דופק וללא נשימה, והתחלתי לבצע פעולות החייאה כאשר צוות מד"א מצטרף למאמצים, אך מותו נקבע בשטח".

ההרוג הינו אברהם כספי ז"ל, צעיר חובש כיפה, בן 17, תושב רמת גן.

מתנדב זק"א סיפר כי מדובר בזירה שנפרסה על פני עשרות מטרים. "האופנוע עף למרחק של כ-50 מטרים מזירת התאונה, ושתי קסדות הרוכבים היו על הכביש. הכביש נסגר לתנועה עד לסיום עבודת ניקוי הדם, וכן עבודת בוחני התנועה".










תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}