כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

סניף חדש למרכנתיל בשכונת רמות בירושלים • וידאו וגלריה

בטקס חגיגי נחנך השבוע סניף נוסף של מרכנתיל בשכונת רמות בירושלים, במעמד הרב הראשי לישראל, הנהלת הבנק, מכובדים, אישי ציבור וקהל רב • צפו

סניף חדש למרכנתיל בשכונת רמות בירושלים • וידאו וגלריה

בטקס מרגש וחגיגי, נחנך השבוע סניף נוסף של מרכנתיל בשכונת רמות בירושלים, במעמד הרב הראשי לישראל, הגאון רבי יונה מצגר, הנהלת הבנק, מכובדים, אישי ציבור וקהל רב.

רועי ברמן, מנהל הסניף, פתח את האירוע החגיגי: "שכונת רמות, היא השכונה הגדולה בירושלים, שכונה המונה כיום למעלה מ-60,000 תושבים, עד היום נאלצו התושבים להסתפק בסניף בנק אחד שהיה קיים באזור והתושבים נאלצו להסתפק בו, או לחתת רגליהם למרחוק. אני מזמין את כל תושבי הקהילה לבוא ולקבל את השירותים הטובים והמקצועיים ביותר וליהנות מיחס של בנק מיוחד".

בהמשך, נשא דברים רבה הראשי של ישראל, שציין בחיוך כי נוכחותו באירועי פתיחת סניף של מרכנתיל הפכו לתופעה קבועה. "אני שמח וגאה להיות עד לצמיחה ולהתפתחות של בנק מרכנתיל, מדובר בתופעה על טבעית, ניסית לחלוטין. יישר כוח למנכ"ל ולהנהלת הבנק על העשייה, ולציבור החרדי שמאמץ את היד המושטת לו".

ח"כ אורי מקלב, תושב השכונה, ברך את הנוכחים באירוע, וסיפר כי מהיכרותו עם בנק מרכנתיל, המאפיינים המרכזיים והבולטים העוברים כחוט השני בכל סניפי הבנק, הם רגישות, יחס והבנה הניתנים ללקוח במאור פנים. "כתושב השכונה אני מברך יחד עם אלפי תושבי המקום על הקמת הסניף החדש. כולנו חיכינו לרגע הזה ואני מאחל לכולם ברכה והצלחה".

מנכ"ל הבנק, ר' יעקב טננבאום, נראה נרגש במיוחד, נוכח חנוכת הסניף ה-79. המנכ"ל, התייחס בדבריו לט"ו בשבט שחל בשבוע הבא וציין שכפי שבט"ו בשבט מציינים את שנתם החדשה של האילנות ומברכים על הצמיחה וההתחדשות, כך גם הוא מברך על שגשוג והצלחת הבנק. "היום ברוך ה'", הכריז המנכ"ל בחגיגיות ובסיפוק רב, "בנק מרכנתיל הינו מותג חזק. והיום, כבר ברור מי הבנק המוביל במגזר החרדי. כבשנו את ירושלים, בפריסת סניפים רחבה יותר מכל בנק אחר בירושלים". הוא הוסיף ואמר כי " מדובר בבשורה של ממש לתושבי השכונה, שיוכלו ליהנות ממיטב השירותים סמוך למקום מגוריהם". בסיום דבריו, הודה לקב"ה שחנן את הבנק בהצלחה והביע תפילתו ותקוותו כי המגמה הזו אכן תמשיך , ואף תגבר ותשגשג.

סניף מרכנתיל החדש, הוא הסניף ה-79 של בנק מרכנתיל, הוא נפתח בשכונת רמות בירושלים לטובת תושבי השכונה ותושבי הישובים הסמוכים: גבעת זאב ורמת שלמה. הסניף ממוקם על ציר התנועה שד' גולדה מאיר המוביל מגבעת זאב לכביש בגין, מרכז ירושלים, אזור סנהדריה ובר אילן. כחלק מאסטרטגיית הבנק להיות המוביל בקרב המגזר החרדי, הבנק ממשיך בצמיחה מואצת ופועל להרחבת פריסת הסניפים באזורים חרדיים.































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}