כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

אוריאל מתחנן: "אני רק רוצה להיות בריא"

"קשה לי כבר. אני רוצה לחזור ללימודים ולשחק עם החברים שלי", מתחנן בפניכם אוריאל • אתם יכולים להציל אותו! • תרמו עוד היום לוועד העולמי ועזרו לאוריאל לעבור ניתוח השתלת כליה בארה"ב

אוריאל מתחנן: "אני רק רוצה להיות בריא"

סיפורו הכואב של אוריאל בן ה-10 הוא סיפור מצמרר וקורע לב. מספיק רק להקשיב לדבריו של הילד הקטן, שאפילו עוד לא הספיק לחגוג בר מצווה, כדי להבין את גודל הצרה בה הוא נמצא, את הייסורים הקשים שעוברים עליו יום יום ואת בקשתו היחידה והפשוטה: רק לחיות.

אוריאל הקטן סובל מאי ספיקת כליות סופנית ומצבו מתדרדר מיום ליום. לצורך הצלת חייו אוריאל חייב לעבור באופן מידי לעבור השתלת כליה בחו"ל בעלות של 250,000 דולר. סכום אדיר שמשפחתו לא יכולה לממן, אבל עם עזרה שלכם, גולשי 'בחדרי חרדים', אפשר להגיע לסכום הזה ולהציל את חייו של אוריאל.

אוריאל החליט לפנות אליכם באופן אישי על מנת לשכנע אתכם לתרום למען הצלת חייו: "כואבת לי הבטן ויש לי סחרחורות ובא לי להקיא. לעבור את ההשתלה ולא לעשות דיאליזה, שאני אהיה בריא ולחזור ללימודים ולשחק עם חברים שלי. אסור לי הרבה דברים לאכול: ציפס, במבה, לשתות קולה ולאכול ממתקים. קשה לי כבר. אני רוצה לעבור את ההשתלה".

לשמיעת ההקלטה של אוריאל





גם אימו של אוריאל פונה אל כל גולש וגולש באופן אישי: "אני מתחננת בפניכם אנשים רחמנים בני רחמנים. הקב"ה נותן לכל אחד נשמות זכות שאנחנו לא יודעים עד מתי ויש לכם בכוחכם הגדול לעזור לנו להציל את הבן שלי שיחיה. אנא מכם, חוסו עלי, תנו לי, כמה שיותר תעזרו לנו, תסייעו לנו שהילד שלי יגיע לחיים הכי טובים שיצילו את חייו. אני מתחננת לפניכם. השם יתן לכם כפלי כפליים, בריאות וכל מה שצריך. אנא מכם, בבקשה ממכם, תעזרו לי להציל את הבן שלי, להציל את החיים שלו. תבורכו מפי עליון".

לשמיעת ההקלטה של אימו של אוריאל





אנא מכם, פיתחו את הלב הענק שלכם והצילו את אוריאל הקטן, כפי שבחסדי שמיים, ובזכות תרומות הגולשים, ניצלו חייה של שני הקטנה שהיתה חייבת לעבור ניתוח לב לפני כחצי שנה. אביה של שני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לכם באופן אישי.

לשמיעת ההקלטה של אביה של שני



אפשר להציל את חייו של אוריאל! אנא פיתחו את הלב ותירמו למענו. זוהי הזדמנות נדירה ובלעדית לתורמי הוועד העולמי לקיום מצוות מעשים טובים למען הצלת חייו של אוריאל.

לתרומות התקשרו עכשיו: 1-800-333-313 או ליחצו כאן


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}