כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

שני חרדים נתפסו כשהבריחו 400 חבילות של סיגריות

השניים, שהגיעו ממוסקבה ומסנט פטרסבורג, ניסו להבריח, כל אחד בנפרד, 200 חבילות של סיגריות מרוסיה • שניהם ניסו לעבור במסלול "הירוק", ועוררו את חשד אנשי המכס

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי

שני תלמידי ישיבה בני כ-20 מירושלים נעצרו אתמול בנפרד בנתב"ג, כשניסו להבריח כל אחד 200 חבילות של סיגריות מרוסיה - כך נודע היום ל-TheMarker.

אחד מהאברכים הגיע ממוסקבה והשני מסנט פטרסבורג. שניהם ניסו לעבור במסלול "הירוק" באולם הנוסעים היוצאים, מבלי להצהיר על הטובין שבאמתחתם כחוק. הם עוררו את חשדם של אנשי המכס ובבדיקה התברר כי מזדוותיהם עמוסות בקרטוני הסיגריות שניסו להבריח. אחד מהם טען בחקירתו, כי מחצית מהחבילות הביא לשימושו העצמי ואילו את היתרה חשב למכור.

רק לפני כחודשיים הגישה רשות המסים לבית משפט השלום ברמלה מסמך הגורס, כי "תופעת הברחת הסיגריות ממדינות חבר העמים ורוסיה נמצאת בעלייה מתמדת ורק בשבועיים האחרונים נתפסו כ-14 חשודים שונים שבריחו כמות מסחרית של סיגריות".

המסמך הוגש אז כחלק מתהליך משפטי נגד שני עובדי צוות אוויר בחברת התעופה הלאומית של אוקראינה, החשודים בהברחת 133 קרטונים של סיגריות. השניים נעצרו ושוחררו בערבות בידי השופט ד"ר עמי קובו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}