כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

נמאס לכם מההדרה? קבלו טרנד חדש: 'טשטוש נשים'

עיתון 'הארץ' מנסה להחיות את קמפיין 'הדרת הנשים' • תושבי רחובות הוזמנו להרצאה של סיוון מאיר - אך פניה טושטשו • מאיר: "ההרצאה בפנים גלויות, לא?"

סיון רהב מאיר בתמונה לא מפוקסלת. צילום ארכיון
סיון רהב מאיר בתמונה לא מפוקסלת. צילום ארכיון

בעיריית רחובות לקחו את נושא הדרת הנשים צעד אחד קדימה: במודעה המפרסמת אירועים לציבור הדתי לאומי בעיר טושטשו פניה של אשת התקשורת סיון רהב מאיר.

האירועים מטעם הפורום הדתי לאומי והמחלקה לתרבות תורנית בעירייה נערכים מידי חודש כמו גם בחודש הקרוב (שבט).

על פי הדיווח הבוקר (ה') בעיתון 'הארץ', באחד מארבעת האירועים מוזמנים התושבים ל"תוכנית מיוחדת במינה הכוללת פאנל בהשתתפות שדרן רדיו קול חי, ידידיה מאיר, ורעייתו, כתבת חדשות ערוץ 2, סיון רהב מאיר".

אולם פניה של רהב מאיר, המופיעות במודעה, עברו עיבוד והן מופיעות במודעה שפורסמה במקומון "הד העיר" בשבוע שעבר, מפוקסלות.

בעיריית רחובות הסבירו כי המודעה שבה טושטשו פניה של רהב מאיר לא עברה את אישורם כמקובל וכי האירוע כולו מאורגן על ידי הפורום הדתי-לאומי, ועל כן האחריות בנושא היא עליו בלבד.

אמיתי כהן, יו"ר הפורום הדתי-לאומי המשמש גם גזבר המועצה הדתית בעיר, ציין כי המודעה נשלחה על ידי אנשיו כשפניה של רהב מאיר היו גלויות, ומי שערכו את הטשטוש שלא בידיעתם היו אנשי המקומון עצמו, המיועד לציבור החרדי. "חשבנו שהם לא שמים נשים לא צנועות ולכן חשבנו שתמונתה של סיון תפורסם כמו שהיא כיוון שהיא צנועה", הסביר כהן. "הם פרסמו אותה מטושטשת ובכך עשו נזק לנו ונזק לעירייה".

רהב מאיר אמרה בתגובה כי "הופתעתי מאוד. עוזרת ראש העיר צלצלה אליי אתמול והתנצלה. הבנתי מהם שאין לעירייה או לגוף שהזמין אותי להרצות כל קשר לפרסום הזה. הם הרי הזמינו אותי להרצות, ואני מניחה שזה בפנים גלויות, לא?"

את תגובת "הד העיר" לא ניתן היה להשיג.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}