כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

אנחת רווחה: הוסר החשש לחדירת מחבלים בדרום

כוננות גבוהה הוכרזה הערב בגבול ישראל-מצרים בעקבות דיווח על שתי דמויות שחצו את הגבול מסיני • ככל הנראה מדובר בישראלים שהתקרבו לגדר מצד ישראל ונמלטו

גבול ישראל-מצרים. צילום: דובר צה"ל
גבול ישראל-מצרים. צילום: דובר צה"ל

כוננות גבוהה הוכרזה הערב (רביעי) בגבול ישראל - מצרים, בעקבות דיווח על שתי דמויות שחצו את הגבול מסיני. הדמויות זוהו באזור בו אירעה מתקפת הטרור לפני כחצי שנה. בעקבות העלאת הכוננות הביטחונית, נסגרו גם מספר כבישים המובילים לאילת וממנה.

על פי אחד הדיווחים, החשודים זוהו כחמושים. עקב חשש כי מדובר באירוע טרור, הוקפצה אל המקום היחידה ללוחמה בטרור של עוצבת אדום וכוחות צבא נוספים.

מדובר צה"ל נמסר כי לפני כשעה זוהו שתי דמויות חשודות באיזור גבול ישראל מצרים 10 ק"מ מצפון לאילת, כוחות צה"ל הגיעו לאזור תוך זמן קצר והחלו לסרוק את האיזור וכן הוקמו מחסומים. בתום הסריקות נשללה חדירה לשטח ישראל והוסרה הכוננות.

מקורות ביטחוניים מסרו ל'בחדרי חרדים' כי ככל הנראה מדובר בשני ישראלים שהתקרבו לגדר מצד ישראל, ולאחר שעוררו סערה נמלטו מהמקום.

לפני כחצי שנה נהרגו שבעה בני אדם ו-25 נוספים נפצעו במתקפת טרור משולבת בגבול ישראל מצרים. מספר מחבלים פלסטינים הצליחו לחדור לשטח ישראל, להציב מארב לשני כלי רכב ולאוטובוס שעברו בקטע הכביש - ולפתוח לעברם באש. רק לאחר מצוד ממושך של כוחות הביטחון והיחידה ללוחמה בטרור, חוסלו כל המחבלים המעורבים. מאז, נסגר לתנועה כביש 12.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}