כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

מגדל פתחה את שנת העסקים בסימן: הלקוח במרכז

במסגרת כנס סוכנים אמר מנכ"ל מגדל, יונל כהן, כי השינויים בתרבות הצריכה – בישראל, כמו בעולם, מחייבים את הסוכנים ואת החברות להגביר מאוד את הערך האמתי שכולנו מעניקים ללקוח ומשפחתו

מגדל פתחה את שנת העסקים בסימן: הלקוח במרכז

קבוצת מגדל קיימה היום את כנס הסוכנים לציון פתיחת שנת העסקים 2012. במרכז הכינוס שבו השתתפו מאות מסוכניה הבכירים של הקבוצה כיכב הפעם – הלקוח! מנכ"ל מגדל, יונל כהן, ציין בפתיחת הכינוס כי השינויים בתרבות הצריכה – בישראל, כמו בעולם, מחייבים את הסוכנים ואת החברות להגביר מאוד את הערך האמתי שכולנו מעניקים ללקוח ומשפחתו.

"צריך להכיר יותר את הלקוחות, לטייב את הנתונים האישיים על צורכי הלקוח ובעיקר, להעמיק את הקשר האישי ולהרחיב את מספר ההגנות והמוצרים שאנחנו מציעים ללקוחות ולבני מששפחותיהם" מנכ"ל מגדל הבהיר כי דווקא לנוכח המציאות העסקית החדשה, מהווה מגדל עוגן חשיבות של יציבות הן עבור הלקוחות והן עבור סוכני הביטוח. "רק בחודש שעבר זכתה מגדל בדירוג המושלם – AAA , על איתנותה הפיננסית ועל הנכסים שבבעלותה. זהו דירוג שאפילו הבנקים המובילים לא זכו לו", ציין כהן.

ראש חטיבת לקוחות וערוצי הפצה בקבוצה, אריק יוגב, חשף בכינוס נתונים על כך שלמרות כל הכותרות והאתגרים החברתיים והעסקיים, שנת 2011 הייתה שנת שיא – עם 14% גידול כולל במכירות, 20% גידול במכירות הפנסיה וכ-50% גידול במכירות בתחומי הבריאות. "אלא ששנת 2012 – והשנים שלאחריה", אומר אריק יוגב, "תהיינה קשות ומאתגרות הרבה יותר. אנחנו חייבים לנקוט בכל האמצעים הטכנולוגיים והדיגיטליים החדשניים ביותר כדי לייצר שיפור מתמיד בשביעות רצון הלקוח והנאמנות שלו. כדי שזה יקרה", מדגיש יוגב, "סוכן הביטוח חייב לחזק את הקשר האישי שלו עם הלקוח, להכיר אותו ואת צרכיו, וכך גם להעמיק ולהרחיב את הקשר העסקי עם כל לקוח".

יוגב המשיך וציין כי במהלך 2012 תרחיב מגדל מאוד את פעילותה בתחום ביטוחי הפרט, הבריאות והגיל השלישי – במקביל להמשך פיתוח והטמעת הפלטפורמות הדיגיטליות לשירות הסוכנים ולקוחותיהם.

המשנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי בקבוצה, משה תמיר, סקר את הפעילויות והכלים שפיתחה מגדל כדי לתמוך בציבור הסוכנים, סקר את התמורות בהרגלי הצריכה – גם של מוצרי ביטוח וחיסכון, בעידן הלקוח הדיגיטלי וגילה כי חברת המחקר הבינלאומית המובילה בתחום החדשנות הטכנולוגית הגדירה את מגדל כמודל לחיקוי עולמי בפיתוח והטמעת כלים דיגיטליים לתמיכה רב ערוצית בסוכני הביטוח. תמיר חשף בכינוס גם את הדור השלישי של אפליקציית הסוכן on-line שפותחה במגדל-טכנולוגיות ומאפשרת לסוכני הקבוצה להיות קרובים יותר, מחוברים יותר ומקצועיים יותר עבור לקוחותיהם, תוך הקפדה מרבית על אבטחת המידע המקוון.

נשיא לשכת סוכני הביטוח, אודי כץ, ציין באיגרת למשתתפי הכינוס את הערכת לשכת סוכני הביטוח לפיתוחים הטכנולוגיים ולסיוע של מגדל לסוכנים לעמוד באתגרים להמשיך להיות ערוץ ההפצה המרכזי בענף.

ולא רק ביטוח. על מנת לשמוע על מהפיכת הלקוח גם בענפים אחרים, הוזמן לכינוס גם מפקד חיל האוויר לשעבר ומנכ"ל אל על בהווה, האלוף במילואים אליעזר שקדי ששיתף את הסוכנים בתחושתו כי דווקא עתות משבר, מהוות הזדמנות אדירה ליצירת שביעות רצון ונאמנות לקוח "הכל בתנאי שנשכיל לעשות את זה בשקיפות, תוך הבנה לצרכיו ותחושותיו של הלקוח" אמר אלוף (מיל.) שקדי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}