י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

פייסבוק מקפיאה מסחר במניותיה בשוקי המסחר הפרטיים

פקודות מסחר יירשמו אך לא יאושרו מהיום ועד ה-27 בינואר • הרשת החברתית הגדולה בעולם מעוניינת לגייס כ-10 מיליארד דולר בהנפקה ראשונה לציבור שתעניק לחברה שווי של 100 מיליארד דולר

  • א' שבט התשע"ב
פייסבוק מקפיאה מסחר במניותיה בשוקי המסחר הפרטיים
יצחק לב ארי

הרשת החברתית הגדולה בעולם תעצור את המסחר במניותיה בשוקי המסחר הפרטיים, כך לפי שלושה מקורבים לנושא, דיווחה בלומברג. פקודות מכירה וקנייה יירשמו אך לא יאושרו על ידי עורכי הדין של החברה מהיום ועד ה-27 בינואר.

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם מעוניינת לגייס כ-10 מיליארד דולר בהנפקה ראשונה לציבור שתעניק לחברה שווי של 100 מיליארד דולר, כך אמר מקורב אחר לנושא בנובמבר האחרון.

חברות נוהגות לעצור את המסחר בשוק המשני לפני הנפקה כדי לוודא שמשקיעים לא קונים או מוכרים מניות עד שכל המידע על החברה הופך לפומבי, אמר סאם המדה, מנכ"ל חברת המחקר הפיננסי פריוקו. "פייסבוק והחברות הסוחרות במניות לא רוצות לחשףו עצמן לתביעות מאנשים שהחזיקו את מניות החברה לפני אחרים ולכן יכלו לסחור בהן" אמר המדה.

עצירת המסחר לא מעידה על ההנפקה הקרבה, אמרו המקורבים. לאחר ה-27 בינואר עדיין ייתכן מסחר פרטי במניות החברה וכנראה שהחברות יגבילו את המסחר קרוב יותר למועד ההנפקה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}