כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

ויליאמסבורג מופתעת: מדוע הוצתו הישיבות?

שתי ישיבות הוצתו בוויליאמסבורג ועלו באש • להפתעת החוקרים - סרטי האבטחה חשפו שהמצית הינו, הנהג של ספק המזון לישיבות • המשטרה עדיין חוקרת

הפעם זה נמנע, בנס. צילום אילוסטרציה
הפעם זה נמנע, בנס. צילום אילוסטרציה

דאגה בוויליאמסבורג: היום (ג) בשעות הבוקר, נכשל ניסיון הצתה כפול ב-2 ישיבות בשכונה. זאת לאחר שהאש התגלתה עם פריצתה, וכובתה מיד.

המדובר ב-2 הצתות מכוונות בישיבה קטנה דינוב, ובישיבת 'באר התורה' השוכנות ברחוב וולטון שבוויליאמסבורג. ב-2 המקרים נתגלתה הדליקה מיד וכובתה.

מספר ר' שלמה, גבאי בית הכנסת של חסידות דינוב: "בשעה שש וחצי בבוקר קבלתי טלפון בהול מראש ה'ישיבה קטנה', שהודיע לי כי אש פרצה בישיבה, וביקש שאגיע במהירות למקום. הגעתי מיד ופתחתי את כל חדרי הישיבה, התברר כי אלמונים חדרו לישיבה וניסו להצית אש באמצעות הצתת כמה דפי גניזה וכמה חאלטלעך (חליפות ארוכות) של תלמידים. האש נתגלתה מיד וכובתה מבלי לגרום נזק בחסדי שמים".

אלא שכאמור, במקביל, התרחשה דליקה נוספת בבנין ישיבת באר התורה הסמוך. שם הבחין שכן גוי בעשן המיתמר, והזעיק את מכבי האש. גם כאן כובתה האש במהירות והתפשטותה נמנעה.

אלא שבכך לא תם הסיפור: חוקרי המשטרה, נדהמו לגלות בסרטוני מצלמת האבטחה שהמצית האלמוני הינו נהג המשאית המספק מזון לישיבה.

בסרטון רואים את משאית המשלוחים המביאה לשתי הישיבות מדי יום את הירקות, הלחם ושאר מצרכי המזון.

לאחר שהמשאית עוצרת ליד הישיבה, יורד ממנה הנהג, נכנס לישיבה, יוצא לאחר כדקה ונעלם עם המשאית. ומיד פורצת השריפה.

תחנתה הבאה של המשאית, היא הישיבה השניה, כאשר גם שם חוזר התסריט על עצמו. המשטרה מנסה לאתר את משאית המשלוחים המדוברת ואת בעליה, לעת עתה ללא הצלחה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}