כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

ביוזמת הגר"א ברלנד • עצרת ענק לביטול הגזירות

התרגשות ב'שובו בנים': הגר"א ברלנד יוזם עצרת ענק בכותל המערבי וקורא לכל הפלגים בציבור החרדי להתאחד בתפילה • המטרה: מלחמה בסוריה ובאיראן • כל הפרטים

הגר"א ברלנד. עצרת ענק בכותל המערבי
הגר"א ברלנד. עצרת ענק בכותל המערבי

מנהיג קהילת 'שובו בנים' – הגר"א ברלנד יערוך מחר (ד') עצרת התעוררות גדולה בכותל המערבי. לקראת העצרת יצא הגר"א בקריאה תקדימית לכל הפלגים בציבור החרדי להצטרף לעצרת התפילה, ולחלות פני יושב מרומים שיחוס על עמו בציון.

תלמידיו של הרב מסבירים כי מה שמשווה לעצרת מימד היסטורי הוא העובדה שהרב ברלנד לא נוהג להשתתף בעצרות פומביות. "מאז הכינוס ההיסטורי בשנת תש"ס לא יצא הרב לאף אירוע פומבי וודאי שלא ארגן עצרת שכזו", מסביר אחד מתלמידי 'שובו בנים' ל'בחדרי חרדים'.

המוטו המרכזי מאחורי קיום העצרת הוא איחוד השורות בין הפלגים השונים בציבור החרדי. "הרב כל הזמן מדבר על זה שכל הצרות באות עלינו בגלל שאין אחדות. הפלגנות והשסע בעם גורמים לקפידה מהקב"ה ואת התוצאות כולנו רואים", מסביר התלמיד.

במכתב שכתב הרב ברלנד לרגל העצרת – הוא כותב: "אליכם אנשים נשים וטף אשר בכל מקום שהם. לאור האסונות הפוקדים את עם ישראל כאשר אומות העולם מאיימים להטביענו נצא כולנו לעצרת תפילה ומעמד קידוש שם שמים במקום קודש הקודשים ונעתיר כולנו בתפילה לאבינו שבשמים שיבטל מעלינו ומעל כל בני ישראל כל גזירות קשות".

הרב מוסיף הבטחה: "על ידי שנקבל עלינו אחדות בין איש לרעהו ונהיה מכבדים זה את זה, נזכה להינצל מהאיום הנורא של האיראנים והסורים אשר מאיימים להמיט שואה על כלל ישראל".

העצרת תתקיים מחר (ד') ברחבת הכותל המערבי בהשתתפות המונים כשרבנים ואישי ציבור הבטיחו את השתתפותם באירוע. המעמד ייפתח בתפילת מנחה, לאחר מכן אמירת פרקי תהילים ובסיום תפילת ערבית.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב צפוי לשאת דברים במהלך העצרת ולדבר בחשיבות האחדות בעם.

מישיבת 'שובו בנים' נמסר כי העצרת מאושרת על ידי כל הגורמים הרלוונטיים שיאבטחו את האירוע וידאגו לסדר הטוב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}