כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

ושוב: אישה חילונית הותקפה • התושבים: "פרובוקטורית"

שוב אלימות, שוב בבית שמש: עובדת מפעל הפיס נפצעה קל ומכוניתה ניזוקה, לאחר שההינה להתקרב לבית כנסת ב'קסבה' של בית שמש • המשטרה עצרה 3 חרדים • צפו

זגוגיות הרכב המנופץ. צילום וידאו וסטילס: יעקב לדרמן
זגוגיות הרכב המנופץ. צילום וידאו וסטילס: יעקב לדרמן

בשעות הצהריים המוקדמות (ג'), הגיעה אישה לקרייה החרדית בבית שמש, על מנת לתלות שלטים של מפעל הפיס.

האישה - שלדברי התושבים התלבשה שלא בצניעות - התמקמה בסמוך לבית כנסת הרמ"א, והחלה בתליית מודעות, שלטענת תושבים הכילו תמונות שלא הולמות את בית הכנסת.

'ימי הסתה' - ערוץ מיוחד באתר 'בחדרי חרדים': העדכונים, הדיווחים, הגלריות והסרטונים

מתפללי בית הכנסת סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי היא נכנסה למבנה והחלה לתלות מודעות, כשהיא לבושה בלבוש שאינו הולם בית הכנסת. לדבריה, מתפלל ניגש אליה וביקש ממנה בגידופים להסתלק מהמקום. היא החליטה להישאר במקום ולהזמין משטרה. אך לדברי אחד התושבים היא בתגובה הרימה את חולצתה.

בתגובה, יידו סיקריקים אבנים על מכוניתה - וזגוגיות הרכב נופצו. אבן אחת פגעה גם באישה שנזקקה לטיפול רפואי.

המשטרה הגיעה כעבור דקות ארוכות, והחלה לבצע מעצרים.

בתום הפשיטה, לקחה המשטרה שלושה עצורים לתחנת המשטרה בבית שמש ובמקום החלו להתאסף עשרות מתושבי השכונה בכדי למחות על המעצר הברוטאלי.



מעדות ראיה שהגיעה ל'בחדרי חרדים' עולה כי האישה שהזמינה את השוטרים הצביעה על עוברי אורח תמימים, והמשטרה לקחה אותם למעצר ללא שבדקה את הנתונים.

ממשטרת ירושלים נמסר: חרדים יידו אבנים לעבר רכבה של צעירה שתלתה מודעות פרסום מטעם "מפעל הפיס" ברחוב רשב"ג בבית שמש. החשודים ניקבו את גלגלי הרכב וגנבו את המפתחות. הצעירה נפגעה בראשה באורח קל מהאבנים. כוחות משטרה שהוזעקו למקום עצרו שלושה מהחשודים ופתחו בסריקות לאיתור מעורבים נוספים.

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול אומר בתגובה: "אני שב ומגנה אלימות מכל סוג שהיא הנעשית ע"י שוליים קיצוניים משני הצדדים, וקורא למשטרת ישראל לאכוף את החוק בחומרה ועם אפס סובלנות למפרי החוק והסדר הציבורי".



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 105 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}