כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

הוא זכאי • דרעי מאשים : "גורמים פוליטיים מגבשים נגדי עלילה חדשה"

אריה דרעי עוד טרם שב לגמרי לזירה הפוליטית, אך, לטענתו, גורמים פוליטיים מתכננים לפתוח נגדו במתקפה תקשורתית • והפעם: עבירת בנייה אותה ביצע כביכול, בעת הרחבת ביתו בשכונת הר נוף • "מחפשים אותי", הוא אומר • מקורביו: הוא לא עובר דירה

אריה דרעי: צילום: יעקב כהן
אריה דרעי: צילום: יעקב כהן



מי שביקש הוכחות לכך שמערכת הבחירות כבר רוחשת בפתח, יכול לקבל אותן בשפע בימים אלו.

הנה קבלו קוריוז: לאחר ה'חשיפה' אודות העובדה שיאיר לפיד התקבל ללימודי דוקטורט בצורה כזו או אחרת באוניברסיטת 'בר אילן', ממשיכה התקשורת להסתער על מוקדי הכוח הצפויים לקום בבחירות הקרובות - כל כלי תקשורת מול היעדים הנוחים לו להסתערות.

והפעם מצאה התקשורת הכללית את אריה דרעי כקורבן הבא, כשהם מגוללים עליו 'אשמה' בדמות שינויים אותם ערך בדירתו. "דרעי מסתבך שוב", ינסו לטעון.

לא, לא מדובר על דירה נוספת, שכביכול רכש, לפי טענת אחד מכתבי השבועונים החרדיים - ואשר נועדה להרחיק אותו מבית הגר"ע יוסף. דרעי מכחיש רכישת דירה נוספת. גם העובדה שמישהו ראה אותו מסתובב בחנויות קרמיקה, אינה חלק ממהלך טקטי או חלק ממעבר דירה. בשבת האחרונה הוא גם סעד דרעי בסעודה שלישית בבית הגר"ע, ואין לו כל כוונה להינתק, בדרך כזו או אחרת, מהבית ברחוב הקבלן 45. בין אם יקים מפלגה משל עצמו, ובין אם ירוץ במסגרת סיעת ש"ס.

המדובר הוא בעבירות בניה אותן, כביכול, מצא העיתון 'ישראל היום', שביצע.

בשיחה עם מקורביו עולה סיפור מעניין, לפיו לפני למעלה מ-5 שנים, כאשר גדלה משפחת דרעי ונוצר הצורך במקום נוסף (הנשואים מגיעים לשבת וכו'), החליטה המשפחה להרחיב את הדירה.

כמקובל, הם הגישו בקשה לעיריית ירושלים, המתינו מספר שנים לקבלת האישור שעבר ועדה מקומית וגם ועדה מחוזית - ויצאו לדרך. האדריכל שרטט, הבנייה בוצעה, מפקח הבניה מצא שלמרות שברשותם היתר לבניית עוד כמה מטרים שלא נוצלו בשל טעות, הם חרגו מקו הבנייה. שוב הגישה המשפחה בקשה לאישור, כאשר כל כתב אישום לא הוגש נגד איש.

"רק רמזתי על שובי לחיים הפוליטיים וכבר מערכת הסתה תקשורתית החלה לפעול. גורמים פוליטיים מחפשים אותי, מעלילים עלי שוב עלילות", טוען הערב דרעי.

הכל מאושר

והרי תגובתו הרשמית של עורך הדין שטיפל בנושא, עו"ד יצחק בורנשטיין:

1. טיפלתי בשמה של הגב' יפה דרעי בחמש השנים האחרונות, בבקשה לשינוי תב"ע שעניינה הרחבת יחידת דיור קיימת.

2. הבקשה הוגשה בהתאם לנהלים, לא נעשתה כל בניה במהלך ההליך.

3. לצורך הבנייה המתינה משפ' דרעי עד שהסתיים התהליך, קרי אישור התב"ע, תשלום כל האגרות וההיטלים הנדרשים בחוק, וקבלת היתר בניה כדין.

4. במהלך אישור התוכנית, הוגשו התנגדויות של שני שכנים בלבד שנשמעו כחוק ונדחו ע"י הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה.

5. במהלך הבנייה, פעלו אדריכל ומפקח בנייה שנשכרו, בין היתר, לדאוג לכך שהבנייה תתבצע לפי היתרי הבנייה.

6. לאחר גמר הבנייה, ולאחר שהתברר מדו"ח פיקוח של המחלקה לפיקוח על הבנייה בעיריית ירושלים, כי ישנן אי התאמות קלות בקווי הבניין, בין תוכנית האדריכל וביצועה, לתוכנית המאושרת, הוגשה מיידית תוכנית שינויים.

7. תוכנית השינויים נמצאת בתהליך אישור מול העירייה, זה למעלה משנה.

8. יצויין כי ע"פ התב"ע שאושרה מוקנות למשפחת דרעי, זכויות בנייה של עשרות מטרים נוספים שעדיין לא נוצלו.

9. לא קיבלנו מהעירייה או מכם כל טיוטת כתב אישום שנוכל להתייחס אליה.

אז אם חשבתם שמערכת הבחירות הקרובה עומדת לדון בנושאים הנמצאים ברומו של עולם: איראן, המחאה החברתית, המצב הביטחוני או אפילו בנושא השלום - טעיתם. היא הולכת, כך נראה בשלב הזה, לדון ב'הנה תפסנו' פוליטיקאים. הם אפילו היו בחנות של קרמיקה, או 'גרוע' מזה: הרחיבו את המרפסת...
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}