כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

מינויים חדשים במחלקת החדשות של 'קול חי'

דבורה גינזבורג מונתה לסגנית מנהל מחלקת החדשות והתכניות • ישראל רוזנר מונה לראש דסק חדשות דתי-חרדי • אסתי פלד - עורכת 'המהדורה המרכזית' • ושי דורון הוא המדיני-פוליטי החדש

דבורה גינזבורג. צילום: מנדי אור
דבורה גינזבורג. צילום: מנדי אור

דבורה גינזבורג, בת 31, בעלת ותק של עשר שנים בתחום העיתונות, מונתה לסגנית מנהל מחלקת החדשות והתכניות ברדיו 'קול חי'. היא החלה את דרכה התקשורתית ברשת 'זמן מעריב', שם ערכה וכתבה במקומונים 'זמן הנגב' ו'זמן תל אביב'. לאחר מכן שימשה עורכת וכתבת ב'המגזין' - המוסף היומי של 'מעריב'.

בארבע השנים האחרונות משמשת גינזבורג במגוון תפקידים במסגרת עבודתה במחלקת החדשות של רדיו 'קול חי' ובהם: עורכת ומגישת חדשות, עורכת תכניות אקטואליה וכתבת הבריאות של התחנה.

בשבועות האחרונים פעילה גינזבורג באיגוד העיתונאים החדש 'ארגון העיתונאים בישראל', בו היא משמשת כנציגת העיתונאים הדתיים והחרדים.

ישראל רוזנר מונה לראש דסק חדשות דתי-חרדי. רוזנר, בן 24, בוגר ישיבת פינסק קרלין בעל ותק של שש שנים בתחום העיתונות.

בארבע שנים האחרונות מילא רוזנר מגוון תפקידים במחלקת החדשות של הרדיו, ביניהם שימש עורך 'המהדורה המרכזית' וכתב לענייני היהדות החרדית. במסגרת תפקידו החדש ימשיך רוזנר להיות אחראי על סיקור הנעשה בתחום הרבנים, עולם התורה והרבנות.

מינוי נוסף הוא של אסתי פלד לתפקיד עורכת 'המהדורה המרכזית'. פלד בת 40, עבדה בעבר כמזכירת מערכת בעיתון 'יתד נאמן'. בשנה האחרונה ערכה והפיקה תכוניות ברדיו קול חי ביניהם 'ממונות', 'על המשמר', 'חי על הבוקר' ועוד.

עוד מינוי במחלקת החדשות הוא של שי דורון, לתפקיד הכתב מדיני-פוליטי. דורון, בן 28, בעל ותק של 11 שנים בתחום העיתונות, החל את דרכו ככתב בעיתון 'כל העיר' של רשת שוקן ככתב לענייני חרדים, ובעיתון 'ירושלים' של ידיעות תקשורת. הוא משמש היום ככתב מגזין 'זמן ירושלים' של מעריב.

מחלקת החדשות של רדיו קול חי היא הוותיקה ביותר במגזר החרדי והדתי, והיחידה המשדרת לכלל הזרמים בצבור הדתי חרדי. המחלקה משדרת 18 מהדורות חדשות ביום ומפיקה תכניות אקטואליה מרכזיות, באמצעות עשרות שדרנים, עורכים, מפיקים וכתבים.

מנהל התוכניות והחדשות ברדיו קול חי, יעקב פלאי: "במחלקת החדשות של הרדיו נעשו לאחרונה שינויים רבים מתוך רצון להתחדשות ושמירה על מקצועיות ומובילות. מינויים אלו אינם סוף פסוק ובימים הקרובים עשויים להצטרף עוד עובדים למחלקת החדשות".

על פי סקר TGI האחרון שפורסם בתחילת השבוע עומד שיעור החשיפה של 'קול חי' על 4.2%. מדובר בשיעור החשיפה הגבוה ביותר בין תחנות הרדיו הפונות למגזר החרדי דתי בישראל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}