כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

החרדים בלונדון דורשים: להסיר פרסומות לא צנועות

חברת 'ck' פירסמה קמפיין פרובוקטיבי על אוטובוסים בלונדון • חרדים פנו לרשות לבקרת פרסומות, ביקשו צנזורה ונענו בשלילה • העסקנים מבקשים: המשיכו למחות בדרכי נועם

אוטובוס עם פרסומת 'כשרה'. צילום ארכיון
אוטובוס עם פרסומת 'כשרה'. צילום ארכיון

חברת 'קלווין קליין' ידועה בקמפיינים הפרובוקטיביים שלה בתחום הפרסום. הקמפיין האחרון שהפיקה החברה הצליח להקים עליה גם את הקהילה החרדית בצפון לונדון.

במודעות הפרובוקטיביות של חברת ההלבשה, שעלו לאחרונה על גבי אוטובוסים הנוסעים באזורים החרדיים, נראות דוגמניות בלבוש בלתי צנוע, הפוגע ברגשות התושבים החרדים.

תושבים חרדים שלחו תלונות ל-ASA (הרשות לבקרת פרסומות באנגליה) וביקשו להסיר את התמונות מהאוטובוסים הנוסעים בשכונות החרדיות בכלל, ובשכונת סטמפורד היל בפרט.

באחד מהמכתבים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' נכתב, כי הפרסום הבלתי צנוע פוגע בעקרונות הדת, האוסרת על גברים להסתכל על נשים לא צנועות.

הרשות, שאמנם הבינה לליבם של החרדים, דחתה את הבקשה וציינה: "באופן כללי איננו רואים את הפרסומת כפוגענית כלפי הציבור הרחב וגם כלפי אוכלוסיות דתיות אין פגיעה משמעותית".

עסקנים בשכונה קוראים לציבור להמשיך ולמחות נגד הפרסומים, בדרכי נועם, עד להסרתם מהאוטובוסים.

לטענת העסקנים, במקרה דומה בשכונות החרדיות בברוקלין, נענו הרשויות בחיוב לפניות והורידו את תמונות השחץ מהאוטובוסים הנוסעים בשכונות חרדיות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}