כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

הרב הצבאי הראשי: הנאמנות לצה"ל איננה מותנית, יש לשמור עליה מכל משמר

הרב הצבאי הראשי: הנאמנות לצה"ל איננה מותנית, יש לשמור עליה מכל משמר

תא"ל הרב רפי פרץ, היום. צילום: גל אשוח, דובר צה"ל
תא"ל הרב רפי פרץ, היום. צילום: גל אשוח, דובר צה"ל

במפגש עם תלמידי תיכון בתל אביב תקף תא"ל הרב רפי פרץ את הקריאות נגד גיוס לצה"ל, קרא לתלמידים להתגייס וטען כי "הנאמנות לצה"ל חייבת להיות בסיס איתן".

"הנאמנות לצה"ל חייבת להיות בסיס איתן ולא איזשהוא משהו שאנחנו משחקים איתו. אני אומר לכולם, שצריך להיזהר על הבית המשותף שלנו, על המתנה האלוקית הגדולה הזו שקיבלנו שקוראים לה מדינת ישראל וצה"ל" – כך אמר היום (חמישי) הרב הצבאי הראשי, תא"ל הרב רפי פרץ, במפגש עם תלמידי התיכון הדתי "צייטלין" בתל אביב.

הרבצ"ר תקף בדבריו טענות שונות שנשמעו בשבוע האחרון, ביניהן קריאות שלא להתגייס לצה"ל בשל החלטת המטכ"ל בסוגיית שירת נשים. תא"ל הרב פרץ אמר כי "בצער רב מאוד, שמעתי בימים האחרונים קולות של חבר'ה, מתוכנו, שאומרים שהם לא מתגייסים. הם אומרים שהנאמנות למדינת ישראל היא נאמנות מותנית. תתנו לי, אני אעשה. לא תתנו לי, אני לא אעשה. כמובן שהדברים האלה שייכים למיעוט, אבל לצערי הרב, גם מיעוט, אם לא מדברים עליו ברור, ההרס הזה עלול ויכול להשפיע".

תא"ל הרב פרץ קרא לתלמידים, כאנטיתזה לאותן קריאות, ש"המילה הכי חשובה היא 'תתגייסו'. תתגייסו, זה מאוד חשוב ומאוד משמעותי. אנחנו צריכים לדעת שהצבא היקר שלנו הוא צבא העם".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}