כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

לא יאומן • הפיצוי לנוסעי הספינה הטובעת: הנחה לשיט

חברת קרניבל קרוז מציעה לנוסעי ספינת ה"קוסטה קונקורדיה" שטבעה בחופי איטליה - פיצוי מקורי • הנחה בשווי 30% תוענק לנוסעים שעדיין מעוניינים לשוט עם החברה

הספינה נוטה על צידה בחופי איטליה. צילום ארכיון
הספינה נוטה על צידה בחופי איטליה. צילום ארכיון

חברת קרניבל קרוז מציעה 30% בהפלגות עתידיות בספינותיה לנוסעי ה"קוסטה קונקורדיה" שטבעה מול חופי איטליה לפני תשעה ימים.

כזכור, בהפלגה הטרגית טבעו למוות 12 מנוסעי הספינה לעוד 20 עדיין מוגדרים נעדרים.

אחד מהניצולים, נוסע בריטי, אמר ל"דיילי טלגרף" כי מדובר ב"הצעה מעליבה". בנסיון לסייע לניצולים מתקשרים גורמים בקרניבל קרוז לניצולים לברר אם הם מסיוטים או נדודי שינה. פסיכולוג תיאר את הפעילות הזו ב"עלולה להזיק יותר מאשר להועיל".

עוד בנושא:
צפו: כך טבעה ספינת התענוגות בחופי איטליה

עוד דווח כי קרניבל קרוז שלחה לניצולים מכתבים ובהם מוסבר כיצד ניתן לדרוש פיצוי למטענם שטבע עם הספינה והחזר כספי מלא עבור ההפלגה שהסתיימה בצורה טרגית.

ביום שישי דווח כי חברת קרניבל שבבעלותה נמצאת הקוסטה קונקורדייה עצרה את כל פעילות הפרסום של קרניבל קרוז. התזמון הוא גרוע ביותר לחברת קרניבל, שכן זוהי תקופה שמתאפיינת בביקוש ובהזמנות רבות בתעשיית הקרוז. בסיס החברה ממוקם במיאמי שבארה"ב, לאחרונה הגבירה החברה את הפרסום בטלוויזיה לשיוט בספינותיה.

ביקורת קשה נמתחה על הבעלים של החברה, מיקי אריסון, בעקבות אופן טיפולו באסון הטביעה באיטליה. "מיקי אריסון, שהרים את חברת הספנות להכנסות של יותר מ-16 מיליארד דולר בשנה, מתמודד עם התאונה החמורה ממיאמי, יותר מ-8,000 ק"מ מאזור הטביעה", נכתב בכתבה שפורסמה בבלומברג.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}