כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

הרבצת תורה • חילוני הוכה על ידי בני ישיבה בחיפה

אדם חילוני שהתעמת עם בני ישיבת בעלזא בחיפה הוכה על ידיהם • הוא פונה לבית החולים ושניים מבני הישיבה עוכבו לחקירה • תלמיד: "האיש היה פרובוקטור"

תלמיד ישיבה בבעלזא. צילום: יעקב נחומי
תלמיד ישיבה בבעלזא. צילום: יעקב נחומי

זעזוע: בני ישיבה תקפו הערב (ה) אדם מבוגר שעורר את זעמם.

סמוך לשעה 20:00 ההערב הגיע אדם חילוני בן 48 לישיבת בעלזא בשכונת נווה יוסף בחיפה. הוא פנה לבני הישיבה והתעמת איתם, העימות הפך עד מהרה לעימות פיזי שבו תקפןו אותו בני הישיבה. .

לדברי תלמידי הישיבה, הגיע האיש לכניסה של רחבת הישיבה והחל להתווכח עימם, לקנטר ולהתגרות. במהלך הוויכוח התלהטו הרוחות, ובמקום פרצה תיגרה מילולית שהגיעה תוך זמן קצר למהלומה פיזית.

אמבולנס מד"א שהוזעק למקום פינה את האיש במצב קל לבית החולים רמב"ם בעיר.

עופר יעקב דובר מד"א מרחב כרמל מסר ל'בחדרי חרדים' כי האיש פונה כשהוא סובל מחבלות בגפיים התחתונות וחבלות שטחיות.

המשטרה שהגיעה לישיבה עיכבה לחקירה שנים מתלמידי הישיבה, החשודים בתקיפת האיש. הם נלקחו לתחנת המשטרה הקרובה, ושוחררו לאחר חקירה.

מאיר ב. תלמיד הישיבה סיפר ל'בחדרי חרדים' כי מאז החלה ההסתה נגד הציבור החרדי בכל רחבי הארץ, נרשמו מספר פרובקציות בישיבה. הישיבה שנמצאת בשכונה חילונית, סובלת מהצקות חוזרות ונשנות, אך הבחורים למדו להתעלם מהם, ולחיות בשלום עם השכנים.

"המקרה שאירע היום הוא חריג", הוא אמר, "ניכר כי התקשורת החילונית הצליחה להשפיע על אותו אדם שלא הסתפק ונכנס לתוך הישיבה על מנת לבצע פרובוקציה. חבל שמנסים בכוח להעכיר את היחסים הטובים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}