כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

אטימות • בית המשפט אסר על שלמה פוקס לנסוע באוטובוס

בית המשפט אסר על שלמה פוקס, שהואשם ב'הטרדת חיילת', לנסוע באוטובוס • השופטת על דף הפייסבוק של החיילת שנחשף ב'בחדרי חרדים': "לא משנה המצב הראייתי"

שלמה פוקס, לא ייסע באוטובוס. צילום: פלאש 90
שלמה פוקס, לא ייסע באוטובוס. צילום: פלאש 90



שופטת בית המשפט השלום בירושלים, אילתה זיסקינד, אסרה על שלמה פוקס להשתמש בתחבורה ציבורית. פוקס, תושב שכונת נווה יעקב, הואשם בהטרדה של החיילת דורון מטלון באוטובוס קו 49 א' בירושלים, לאחר שהטיח דברים בחיילת, שהתמקמה בחלקו הקדמי של האוטובוס.

בהחלטתה התייחסה השופטת גם לחשיפת 'בחדרי חרדים'. כזכור, חשפנו כי מטלון העלתה לדף הפייסבוק שלה צילום של כתבה מעיתון 'מעריב' על צעירה חילונית שעלתה לאוטובוס בו נסעו אנשים חרדים. על פי עדותה של אותה צעירה באוזני כתב עיתון 'מעריב', הנוסעים העירו לה על כך שהיא לבושה בחוסר צניעות, ובתגובה, רגע לפני שירדה מהאוטובוס, הורידה את בגדיה וחשפה איברים מוצנעים בגופה, כאות מחאה.

דורון מטלון, החיילת ה'מותקפת', כתבה לפני שעלתה לאוטובוס החרדי תגובה לידיעה: "'חחח זה רעיון שלי".

חשיפת 'בחדרי חרדים':
בעקבות 'הטרדת החיילת': "לרסס חרדים כמו מחבלים"

בתגובה לראיה שהובאה על-ידי עורכי דינו של פוקס, כתבה השופטת: "בנסיבות המקרה, אינני רואה כי נושא הפייסבוק שהועלה בפניי משנה את המצב הראייתי, גם אם אותה בחורה פירסמה קודם לכן תגובה בפייסבוק על התופעה, והחליטה להעלות בקו אוטובוס מהדרין. התגובה שהיא זכתה לה, בכל מקרה, לא הייתה ראויה".

השופטת זיסקינד הוסיפה: "לאחר ששמעתי את טענות הצדדים ובהתייחס לאמור בתסקיר, ומנגד למעשה המיוחס למשיב, אני סבורה כי האיזון במכלול האינטרסים, מצדיק לקבל את המלצת התסקיר, ולא ראיתי הצדקה לסטות ממנה. אני סבורה כי מדובר באיזון נכון וראוי ואני מקבלת אותו.

"אשר על כן ובשלב זה, אני אוסרת על המשיב להשתמש בתחבורה ציבורית, ומבטלת את כל ההגבלות האחרות שהוטלו עליו למעט ההפקדה והערבויות.



דף הפייסבוק של החיילת שנחשף לראשונה באתר 'בחדרי חרדים':


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}