כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

צה"ל תקף ברצועה • שני מחבלים וחמור נהרגו

שני מחבלים שעסקו בהנחת מטען חבלה בסמוך לגדר המערכת בצפון רצועת עזה - נהרגו כתוצאה מירי על המטען שנשאו • החמור שהוביל את המטען - נהרג אף הוא

מחבלים. תמונת אילוסטרציה
מחבלים. תמונת אילוסטרציה

שני פלסטינים, רכובים על חמור נפגעו בתקיפת חיל האוויר לפני שעה קלה על גבול המערכת בצפון רצועת עזה.

המחבל מוחמד אבו עודה נהרג מהאש ומהמטען שהתפוצץ כתוצאה מהפגיעה.

מדובר צה"ל נמסר כי כלי טיס של חיל-האוויר בשיתוף כוחות שריון ירו לפני זמן קצר בחוליית מחבלים אשר עסקה בהנחת מטען בצפון רצועת עזה. זוהתה פגיעה בחוליה. במהלך התקיפה זוהה פיצוץ מטען שהיה ברשות המחבלים, אותו נערכו להניח בסמוך לגדר המערכת בניסיון לפגוע בכוחות צה"ל.

שני מחבלים התקרבו לגדר המערכת במרכז הרצועה סמוך לקיבוץ כפר עזה. תצפית צה"ל זיהתה כי הם נושאים עגלת משא חשודה. לאחר שהתקרבו לגדר עד למרחק של כ-30 מטר ממנה, ביצעו טנקים ירי לעברם וכן הוקפץ לזירה כלי טיס של חיל האוויר שפתח לעברם באש.

ג'יפים של צה"ל פינו תוך זמן קצר מטיילים ישראלים מהאזור, מחשש לתקריות ירי בסביבה. מחשש לירי תגובה לעבר הדרום - הועלתה הכוננות ביישובי עוטף עזה.

משטרת חמאס דיווחה כי שני פלסטינים נהרגו בתקיפת חיל האוויר.

מקורות פלסטינים ברצועה דיווחו כי מסוקי קרב של שיגרו ארבעה טילים לעבר חוליית מחבלים שנעה מזרחית לבית חנון. בנוסף שיגרו טנקים של צה"ל 10 פגזים לעבר אותה המטרה.

עוד נמסר מצה"ל כי לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמא"ס הוא הכתובת ועליו האחריות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}