כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

חברת 'טעמן' נתנה חסות על חלוקת הממתקים של עמותת לשבוע מטובך

יוזמתו של חבר מועצת עיריית רחובות הרב פנחס הומינר הובילה לשיתוף פעולה שהניב פעילות מבורכת בחלוקת מיני מתיקה למאושפזים והמבקרים בבית החולים 'קפלן' ברחובות

חברת 'טעמן' נתנה חסות על חלוקת הממתקים של עמותת לשבוע מטובך

אלפי המבקרים בבית החולים 'קפלן' ברחובות כבר רגילים לפגוש במתנדבי ארגון החסד 'לשבוע מטובך' שמגיעים מידי יום ומעניקים להם מזון ללא כל תשלום. השבוע שמחו המבקרים לגלות כי אל הסנדויצ'ים שמחולקים דבר יום ביומו, צורפו אף מיני מתיקה משובחים שהוענקו בחסות חברת 'טעמן'.

ארגון החסד 'לשבוע מטובך' שבנשיאותו של כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף, מסייע מידי יום לאלפי נזקקים מקרב העיר רחובות בחלוקת מצרכי יסוד, ובשיתוף אגף הרווחה בעירייה. גולת הכותרת של פעילות הארגון היא חלוקת המזון בבית החולים 'קפלן', לשם מגיעים המתנדבים מידי יום ומחלקים למבקרים במחלקות בית החולים כריכים ומנות מזון. בארגון מסבירים כי בדרך כלל הביקורים בבית החולים לא צפויים, והמבקרים מוצאים עצמם רעבים ללא אפשרות להשביע את רעבונם במשך שעות ארוכות. כאן נכנסים המתנדבים לתמונה, ובמסגרת החלוקה מעניקים למבקרים מנות מזון ושתייה, חינם וללא כל תמורה.

מי שמסייע רבות לפעילות העמותה הוא מחזיק תיק הכספים בעיריית רחובות, חבר המועצה ונציג קרעטשניף הרב פנחס הומינר, וכחלק מהסיוע לנזקקים בעיר רחובות, רתם אף את חברת 'טעמן' לפעילות החסד.

חברת 'טעמן' שהתוודעה לפעילות המבורכת של ארגון החסד 'לשבוע מטובך' שמסייעת לכלל המגזרים ללא תמורה, נרתמה לסייע לארגון והעניקה אלפי ממתקים ומיני מתיקה, לטובת החולים והמבקרים בבית החולים. עם קבלת הממתקים מ'טעמן', הם צורפו לעגלת החסד של העמותה והצליחו להמתיק ולהעלות חיוך על פני הילדים המטופלים בבית החולים, כמו גם אצל המבקרים הרבים שהתכבדו בהם.

לצד ההקפדה על איכות מוצריה, חרטה חברת 'טעמן' על דיגלה את הסיוע לקהילה. כחלק מהסיוע שמעניקה החברה לקהילה הצטרפה החברה לפעילות ארגון החסד 'לשבוע מטובך' ובאמצעותה הצליחה להעלות חיוך על פני החולים והמבקרים בבית החולים 'קפלן' ולהשכיח מהם את הכאב. בעמותת 'לשבוע מטובך' הודו נרגשות לחברת 'טעמן' על עזרתה, כשהם מדגישים שמיני המתיקה הצליחו להמתיק את יומם של החולים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}