היזהרו: תקלה בחברת כרטיסי האשראי כאל גורמת לחיובים כפולים
בבנקים מבהירים כי מדובר רק בתקלה באופן הצגת החיוב ללקוחות ולא בחיוב כפול בפועל
- כ"א טבת התשע"ב
צילום: בלומברג
חברת כרטיסי האשראי כאל עידכנה הבוקר את הבנקים כי בשל תקלה טכנית במערכות המחשוב של החברה, כל עסקה שבוצעה בכרטיסי האשראי של החברה החל מה-10 בינואר מופיעה בפירוט העסקות של בעלי הכרטיסים פעמיים וסך סכום החיוב החודשי הוכפל גם הוא.
בבנקים מבהירים כי מדובר רק בתקלה באופן הצגת החיוב ללקוחות, וכי לא מדובר בחיוב כפול בפועל. בבנקים מספרים כי כאל עידכנה כי התקלה נמצאת בטיפול וההערכה היא כי ההתקלה תתוקן כבר מחר.
ככל הנראה אין קשר בין התקפות ההאקרים הבוקר על אתרי הבנקים והבורסה לני"ע לבין התקלה במחשבי חברת כאל.
מחברת כאל נמסר בתגובה: "מדובר בתקלה טכנית שגרמה לניראות כפולה של החיוב. בפועל, כמובן שהלקוחות יחויבו פעם אחת. בשעות הקרובות התקלה תסודר".
בבנקים מבהירים כי מדובר רק בתקלה באופן הצגת החיוב ללקוחות, וכי לא מדובר בחיוב כפול בפועל. בבנקים מספרים כי כאל עידכנה כי התקלה נמצאת בטיפול וההערכה היא כי ההתקלה תתוקן כבר מחר.
ככל הנראה אין קשר בין התקפות ההאקרים הבוקר על אתרי הבנקים והבורסה לני"ע לבין התקלה במחשבי חברת כאל.
מחברת כאל נמסר בתגובה: "מדובר בתקלה טכנית שגרמה לניראות כפולה של החיוב. בפועל, כמובן שהלקוחות יחויבו פעם אחת. בשעות הקרובות התקלה תסודר".
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות