כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

'קול ברמה' איבד 12 אחוז; 'קול חי' חזר להוביל • הנתונים

סקר TGI שמתפרסם הבוקר מגלה: 'קול ברמה' שיצא לאחרונה בקמפיין אגרסיבי, איבד במחצית השנייה של 2011 12% • 'קול חי' חוזר להוביל • 'קול ברמה': שומרים על יציבות

יש סיבה לחגוג. אולפני רדיו קול חי. צילום ארכיון
יש סיבה לחגוג. אולפני רדיו קול חי. צילום ארכיון

בזירת ההיאבקות בה מתחרים תחנות הרדיו 'קול חי' הוותיקה, והמתמודדת הצעירה יותר 'קול ברמה', בה הפרס הגדול הוא האוזן החרדית – נרשם היום נוק-אאוט.

רדיו 'קול ברמה' שעלה לאוויר לפני כשלוש שנים ורשם עד היום צמיחה מרשימה בנתוני האזנה, רושם - לפי סקר TGI התפרסם הבוקר (ב) ירידה דרמטית, ומחזיר את הבכורה למתמודד הוותיק יותר - רדיו 'קול חי'.

בסקר T.G.I האחרון, שסקר את החציון הראשון של השנה, עקף רדיו 'קול ברמה' את רדיו 'קול חי'. על פי הסקר שמדד את נתוני האזנה במחצית הראשונה של 2011 זכה רדיו 'קול ברמה' ל-4.5 אחוזי האזנה לעומת 4.3 אחוזים לרדיו 'קול חי'. קשה היה לעצור אז את מצהלות השמחה באולפני הרדיו הספרדי.

ברדיו 'קול ברמה' החליטו למנף את התוצאות ויצאו בקמפיין פרסומי גדול, שנועד לסחוף מפרסמים ומאזינים נוספים. גם מעבר של שדרן מרדיו 'קול חי' ל'קול ברמה', מעבר אותו ניסו ב'קול ברמה' להציג כמהפך - לא עזר. במבט לאחור נראה שהקונספציה כשלה.

בסקר שמתפרסם הבוקר - וסוקר את החציון השני של השנה - צונח רדיו 'קול ברמה' בכ-12 אחוזים ואחוזי האזנה שלו עומדים על ארבעה אחוזים בלבד. רדיו 'קול חי', לעומת זאת, שומר על כוחו, וחוזר למקומו הטבעי בראש הטבלה, כשהוא מותיר למתחרים ללמוד איך רוכשים מאזינים לאורך זמן.

רדיו 'קול חי' החל לשדר לפני כ-16 שנה, על פי הזיכיון, עבור המגזר הדתי והחרדי.

ייחודה של התחנה הוא לוח שידורים שכולל תכניות בתחומי ההתמחות של התחנה, ועוד. הלוח כולל חדשות כלליות וחדשות מגזריות, יומנים ואקטואליה, שיעורים תורניים, שאלות ותשובות עם רבנים ופוסקים, הפקות מקוריות, תכניות מיוחדות לחגים ובמועדים יהודיים, תכניות לנשים ולמשפחה, משחקי רדיו, תכניות ותסכיתים לילדים, תחרויות ותכניות ריאליטי רדיו, מוזיקה יהודית וחסידית, שיחות עם מאזינים ושידורים חיים ישירים מאתרים שונים ברחבי המדינה.

מנכ"ל רדיו 'קול חי', עידו ליבוביץ: "סקר TGI האחרון מוכיח כי רדיו 'קול חי' היא תחנת הבית של המגזר החרדי, ומזה שש עשרה שנה שומר על כוחו ואך מרחיב את קבל מאזיניו, נמשיך לשדר למאזיני המגזר הדתי והחרדי תוכניות איכותיות ומהדורות חדשות מקצועיות".

רדיו 'קול ברמה' מסר: "סקר TGI לשנת 2010 מציג כי לרדיו קול חי היו 5.7% ולקול ברמה 4.4% ובשנת 2011 לתחנת רדיו קול חי היו 4.3% בלבד ולרדיו קול ברמה 4.2% באותה שנה.

"הנתונים השנתיים מציגים כי רדיו קול ברמה שומר על יציבות בעוד התנהלה נגדו הסתה תקשורתית בפרט ונגד הציבור החרדי בכלל בסוגיית הדרת הנשים. קול ברמה ימשיך לספק למאזיניו רדיו איכותי, ללא פשרות הלכתיות או השקפתיות".


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}