כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

ליצחק לל

ליצחק לל

בדיון שנערך בבית משפט השלום בירושלים בפני השופט דב פולוק, הציגה המשטרה ציטוטים של שיחות המעידים לטענת המשטרה על הקשר של החשוד להפרות סדר, לנסיון קשירת קשר לנסיון תקיפה. בעקבות כך ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של שפירא בעשרה ימים.

בא כוחו של עמרם יוסף שפירא ציין כי ציטוטי שיחות הטלפון, הינם דברים שנאמרו במהלך שיחה, אך לא נאמרו על ידי שפירא אלא על ידי בן שיחו. וכן אין כל ראייה שמישהו אכן עשה דבר בעניין, וודאי לא הנאשם. ועל כך ביקש לשחרר את העצור בחתימת ערבות עצמית.

כא כוחו של המשיב אמר "אני לא זוכר מקרה שבו בשעות הצהריים המוקדמות מגישים לי בקשה להארכת מעצר שהמשקל שלה "טונות" בכל סוגי האישום הקיימים, וכמה שעות אחר כך מתברר שמדובר בשיחת טלפון שמספיק שהאדם הסביר יבין שאם אדם מתקשר אליך ואתה לא צועק עליו ולא מאיים עליו ושומע אותו ונותן לדברים לעבור. לקת אדם ולהעירו בשעה 4 בבוקר צריך טיפת שכל...

החלטת בית המשפט:
המשטרה דרשה להאריך את מעצרו של עמרם יוסף שפירא בעשרה ימים נוספים, אך לאחר עיון בחומר החקירה עלה שאין שמץ של ראייה נגד המשיב לעניין ביצוע עבירות כלכליות.
לעניין הפרות סדר קשות ופגיעה באחרים וברכושם, מדובר בשיחת טלפון למשיב לגבי דברים שנאמרו ע"י אדם אחר. יודגש שהמשיב לא אישר ולא נתן כל עידוד לדברים שנאמרו על ידי האחר, וגם אין כל ראיות שהדברים יצאו לפועל בדרך כלשהי.
"לדעת בית המשפט לא היה כל מקום למעצר של המשיב, בודאי לא להארכת מעצרו ל-10 ימים נוספים כבקשת המבקשת.
על כן הנני משחרר את המשיב לאלתר וללא תנאים".

שפירא הגיע לבית הגאב"ד שם התקבל בתופים ובמחולות...





תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}