כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

'פרטנר' תפצה את לקוחותיה בכ-800 אלף שקל

חברת פרטנר נהגה לגבות כסף מלקוחותיה גם על שירותים שאלה ביקשו להיחסם אליהם • התקלה נחשפה על ידי משרד התקשורת והחברה תפצה רבבות לקוחות שנפגעו

'פרטנר' תפצה את לקוחותיה בכ-800 אלף שקל

חברת פרטנר תפצה כ-59,000 לקוחות בסכום של כ-800 אלף שקל.

הכל התחיל כאשר לקוח חוייב בגין שירות שביקש להיחסם אליו. הוא פנה בתלונה למשרד התקשורת אשר ביצעע בדיקה בחברה וחשף כי מדובר בתקלה טכנית שמאחוריה, תופעה רחבה שהקיפה עשרות אלפי לקוחות.

התקלה התחוללה בשל אופן הגדרת שירות חסימה במערכות החברה. בעקבותיו, לא יושמה חסימת השירות במצבים חריגים ולפרקי זמן קצרים. ועקב זאת, חוייבו לקוחות בגין צריכת שירות למרות שהשירות נחסם על ידם.

בעקבות חשיפת התקלה, החברה ביצעה פעילות מתקנת למניעת הישנות התקלה.

בנוסף לכך, לאור ממצאי הפיקוח, החברה איתרה את הלקוחות שחויבו בטעות וזיכתה אותם בגין החיוב.

מדובר בכ-59,000 לקוחות אשר זוכו בסכום של כ-800 אלף שקל (כולל ריבית והצמדה).

חברת פרטנר עדכנה את נציגי המשרד כי היא ממשיכה בבדיקות על מנת לוודא כי הבעיה נפתרה במלואה, לרבות טיפול ממצה בזיכוי הלקוחות.

המשרד ממשיך לעקוב ולבחון אחר יישומו המלא של הדיווח שנמסר על ידי חברת פרטנר, ומוצא לנכון לציין את שיתוף הפעולה המלא לתיקון הטעות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}